کد خبر: ۱۳۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
استاندار فارس:

10 آذرماه، آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی/ پایه های اساسی نظام بر مبنای رأی مردم و انتخابات پایه گذاری شده است

رحیمی گفت: محصول همدلی و همکاری میان اعضای ستاد انتخابات، هیئت اجرایی و نظارت، یک انتخابات سالم، رقابتی و قانونمند به همراه امنیت است.

به گزارش شیرازه، رحیمی، استاندار فارس در حاشیه افتتاح ستاد انتخابات استان فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز ستاد انتخابات استان را با حضور اعضای هیئت نظارت و همکاران در ستاد انتخابات افتتاح می کنیم، ابراز امیدواری کرد که این انتخابات طوری رقم بخورد که دشمنان نظام را مأیوس کند.

وی تصریح کرد: قطعا با همدلی و همکاری میان اعضای ستاد انتخابات، هیئت اجرایی و نظارت، یک انتخابات سالم، رقابتی و قانونمند به همراه امنیت را به دنبال دارد.

رحیمی اظهار داشت: امید این را داریم که قضایا به سمت و سویی حرکت کند که مشارکت حداکثری را شاهد باشیم؛ چرا که پایه های اساسی این نظام بر مبنای رأی مردم و انتخابات پایه گذاری شده است.

استاندار فارس با بیان اینکه همیشه مردم این احساس مسئولیت را داشته اند که در سرنوشت خود دخیل باشند، یادآور شد: حتی در سخت ترین ایام هم انتخابات را برگزار کرده ایم، پس حتما امسال هم یک انتخابات پرشور را خواهیم داشت و مردم به صلاحدید خود، انتخاب اصلح را در اولویت خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که با توجه به تقسیمات کشوری اخیر، آیا حوزه انتخابیه ای افزوده شده است یا خیر؟ گفت: تقسیمات جدید، حوزه های فرعی زیر نظر حوزه های اصلی شهرستان ها هستند که در چند روز آینده هم سرپرست های آن ها مشخص خواهند شد.

رحیمی با یادآوری اینکه در انتخابات پیش رو، علاوه بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری را هم در پیش داریم، اظهار داشت: قطعا تعداد شعب اخذ رأی و صندوق ها افزایش پیدا خواهد کرد، اگرچه هنوز رقم دقیق این افزایش مشخص نیست.

استاندار فارس تأکید کرد: به دستور وزیر کشور، از 10 آذرماه آغاز ثبت نام از کاندیداها را خواهیم داشت و 2 اسفندماه هم شاهد برگزاری دو انتخابات در استان خواهیم بود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان