کد خبر: ۱۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸

بازگشت جایگاه‌های سوخت آسیب دیده شیراز به مدار

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های فارس گفت: جایگاه‌های آسیب دیده سوخت‌رسانی بزودی در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
امیر بنی کریمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: بخشی از جایگاه‌های سوخت آسیب دیده شیراز به مدار بازگشته و طی روز‌های آینده هم مابقی جایگاه‌ها فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

او با اشاره به بازگشت شرایط عادی سوخت رسانی در کلانشهر شیراز، گفت: در پی حوادث اخیر، تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت در برخی نقاط استان به ویژه شهر شیراز متحمل خسارت‌هایی شدند که با ارائه تمهیدات لازم، هم‌اینک تعدای از این جایگاه‌ها در حال ورود مجدد به مدار سوخت رسانی هستند.

بنی کریمی از صبر و شکیبایی شهروندان در استان فارس به ویژه شیرازی‌ها که در برخی روز‌ها مجبور به تحمل شرایط سخت حضور در صف‌های انتظار جایگاه‌های سوخت بودند، قدرانی و اضافه کرد: بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، متاسفانه تعدادی از جایگاه‌های شهر شیراز توسط افراد آشوبگر مورد آسیب و خسارت قرار گرفت و موجب شد تا برخی از نقاط شهر مرد‌م برای دریافت سوخت با مشکل مواجه شوند.

او با اشاره به برآورد میزان خسارت‌های وارد شده به جایگاه‌ها بین ۳۰ تا ۸۰ درصد، عنوان کرد: با ارائه تمهیدات لازم توسط مقامات کشوری و استانی، تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی مجدد جایگاه‌ها تامین شده و در اختیار جایگاه داران قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس یادآور شد: در حال حاضر روند سوخت رسانی در سطح استان و شهر شیراز روان و عادی شده و مالکان مجاری عرضه با حداکثر توان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

نظرات بینندگان