کد خبر: ۱۳۴۴۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
جمالی نوبندگانی، عضو کمیسیون ملی مجلس:

در اعتراضات بنزینی از آرپی‌جی۷، نارنجک و خمیرهای انفجاری استفاده شد/تعدادی از اتباع بیگانه و اشرار در میان کشته‌شدگان بودند

محمدجواد جمالی نوبندگانی، عضو کمیسیون ملی مجلس، از کشته شدن تعدادی از اتباع بیگانه در تجمعات اعتراضی اخیر کشور خبر داد.
محمدجواد جمالی نوبندگانی، درباره این‌که ما هزینه‌های زیادی برای برقراری تامین امنیت در کشور پرداخت می‌کنیم و در بودجه برای آن ردیف داریم،‌ چرا در حوادثی مانند آن‌چه که در چند روز گذشته رخ داد شاهد این میزان خسارت بودیم، گفت: کشور ما یک میلیون و ۶۴۸ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۸۲ میلیون جمعیت دارد. ۴ میلیون اتباع خارجی در کشور ما زندگی می‌کنند، همچنین ۱۵ همسایه داریم؛ باید گفت شرایط ایران با هیچ‌یک از کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست.

وی خاطرنشان کرد: همزمان آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها، سعودی‌ها، اماراتی‌ها و بحرینی‌ها اسحله و پول و دلار وارد کشور ما می‌کنند. بیش از ۱۰۰ شبکه فارسی و شبکه‌های اجتماعی علیه ما فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم فسا ادامه داد: اسلحه‌هایی مانند آرپی‌جی۷، نارنجک و خمیرهای انفجاری در این اعتراضات استفاده شده است.

وی درباره افراد کشته شده در درگیرهای اخیر بیان کرد: چندین کشته در درگیری‌ها اتباع بیگانه و تعدادی هم از افرادی بودند که پرونده شرارت داشتند، شما ببنید که سر ماجرا کجاست.

جمالی نوبندگانی یاد آور شد: خط و نشان کشیدن داعش از یک سو، سلطنت‌طلب‌ها از سوی دیگر و از آن طرف هم سازمان منافقین ادعاهای بسیاری می‌کرد، در حالی که مردم فراموش نکردند همین‌ها در زمان جنگ ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه، رئیس‌جمهور، نخست وزیر، امام جمعه شهرهای مختلف و نمایندگان بسیاری را به شهادت رساندند.
منبع: ایلنا


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸
0
این حرف اشتباه است که میگن اگر رهبری تصمیم سران را اجرا نمی کرد دیکتاتوری میشد و یا امنیت از بین میرفت مگر بعد از تایید سهمیه بندی از سوی رهبر مملکت به آرامش و امنیت رسید؟! دیدید که چه اغتشاشی شد و عده ای هم بناحق کشته شدند رهبری تا کی باید در تصمیمات خرابکارانه روحانی با دولتش همراهی کند؟