کد خبر: ۱۳۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در تجمع بسیجیان استهبان:

تأثیرگذاری بسیج در همه صحنه ها/ بسیج محور وحدت بین دلداگان نظام/مردم اعتراض دارند و اعتراضشان به حق است

بسیج محور وحدت در بین دلداگان انقلاب می باشد و همین طور که تاکنون در کنار مردم بوده است از این پس نیز در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت خواهد نمود.
به گزارش شیرازه به نقل از استهبان آنلاین، مراسم چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضفین همزمان با سراسر کشور در روز سه شنبه ۹۸/۹/۵ با حضور اقشار مختلف در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.
اولین سخنران این مراسم، سرهنگ احمدی جابری فرمانده سپاه استهبان بود که پس از عرض خیرمقدم و تبریک چهل سالگی بسیج گفت:در مکتب بسیج در چهل سال گذشته تماما شاهد نورانیت و سرافرازی و پویندگی بوده ایم و از ارتفاعات سرد کردستان تا بیابان های گرم خوزستان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در تمامی عرصه های سازندگی، فرهنگی،علمی و خدمات رسانی کارنامه درخشانی از خود ارایه داده است و تا بسیجیان در میدان هستند گزندی به انقلاب اسلامی نخواهد رسید.
در ادامه معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با اشاره به برکات چهل ساله بسیج گفت: در دهه ۶۰ با شروع جنگ تحمیلی، یک جهاد مقدس نظامی شکل گرفت و بسیجیان زیباترین صحنه ها را در ۸ سال جنگ تحمیلی از خود خلق کردند.
سرهنگ محمدی در ادامه گفت: بسیجیان در دهه ۷۰ با حضور در یک جهاد فرهنگی و سیاسی و در دهه ۸۰ با فعالیت بی نظیر در مباحث علمی هنچون گذشته خوش درخشیدند.
ایشان با تاکید بر حضور بسیجیان در جبهه مقاومت و مقابله با تکفیری ها در دهه ۹۰ گفت: دشمنان متوجه تاثیرگذاری بسیج در تمامی صحنه ها هستند و به این نتیجه رسیده اند که اگر بخواهند ثبات را از کشور دور کنند باید بسیج را تضعیف نمایند و از بسیج چهره ای به نمایش بگذارند که در مقابل است و نه در کنار مردم.
وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمن یک نبرد همه جانبه علیه کشور آغاز کرده و بنا دارند که مردم را به سمت نافرمانی مدنی پیش ببرند؛ ولی قطعا باید بدانند که درست است که مردم نسبت به وضعیت موجود اعتراض دارند ولی پای نظام و انقلاب و رهبری ایستاده اند و حساب مردم و آشوب گران از هم جدا می باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در پایان گفت: بسیج محور وحدت در بین دلداگان انقلاب می باشد و همین طور که تاکنون در کنار مردم بوده است از این پس نیز در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت خواهد نمود.
لازم به ذکر است که اجرای گروه سرود،پخش کلیپ و تقدیر از بسیجیان نمونه از جمله برنامه های اجراشده در این مراسم بوده است.



تأثیرگذاری بسیج در همه صحنه ها/بسیج محور وحدت بین دلداگان نظام/مردم اعتراض دارند و اعتراضشان به حق است

تأثیرگذاری بسیج در همه صحنه ها/بسیج محور وحدت بین دلداگان نظام/مردم اعتراض دارند و اعتراضشان به حق است

تأثیرگذاری بسیج در همه صحنه ها/بسیج محور وحدت بین دلداگان نظام/مردم اعتراض دارند و اعتراضشان به حق است




نظرات بینندگان