کد خبر: ۱۳۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸
سردار غیب پرور در تجمع 5 هزار نفری بسیجیان مرودشت:

در فتنه اخیر دشمنان تمام قد به صحنه آمده بودند اما با همت مردم و درخشش نیروهای امنیتی طومار فتنه ظرف ۴۸ ساعت جمع شد

به گزارش سایت خبری شیرازه به نقل از مرودشت نا، همایش بزرگ بسیجیان شهرستان مرودشت به مناسبت ۵ ام آذرماه فرا رسیدن روز بسیج مستضعفین با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) وامام جمعه ،اعضای شورای تامین وجمع پرشور بسیجیان این شهرستان در محل مصلی نماز جمعه برگزار گردید.

در این همایش بزرگ در ابتدا سرهنگ هاشم جمالی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان مرودشت ضمن خوش آمد گویی وتبریک هفته بسیج ،بسیج را عصاره همه خوبی ها وتجلی گاه عشق وایثار وفداکاری قلمداد نمود که در تمامی عرصه ها به کمک نظام وانقلاب آمده است .
در ادامه سردارسرتیپ پاسدارغلامحسین غیب پرورجانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع)به ایراد مطالبی پیرامون هفته بسیج پرداخت.
سردار غیب پرور بسیج را به عنوان قوی ترین پشتوانه نظام دانست وافزود:۴۰سال از تولد بسیج که مولود مبارکی است که به دست حضرت امام راحل عظیم الشان انقلاب نصب شد، می گذرد که اکنون این مولود به شجره طیبه ودرخت تنومندی تبدیل شده است که نظام انقلاب اسلامی همواره به آن تکیه دارد.
وی در ادامه بسیج را از متن مردم دانست وعرضه داشت :اگر امروزه انقلاب اسلامی شوکت وعظمتی در سطح دنیا دارد ،بخش قابل ملاحظه ای از آن مرهون تلاش وازخودگذشتگی های بسیج ونیروهای بسیجی می باشدکه در تمامی عرصه ها از جبهه فرهنگی گرفته تا دوران دفاع مقدس وسازندگی وصحنه های امنیتی وعلمی و…بسیجیان با افتخار کامل در نوک قله قرار داشته اند.
جانشین فرماندهی کل سپاه در قرار مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه دفاع از انقلاب روز به روز سخت تر می باشدوهمسران وفرزندان شهداء خود،ادامه دهنده راه آنان هستند،تصریح کرد:یک روزی در مقابل ملت ما یک صدام خبیث بود ومیدانستیم که دشمن کجا هست ولی امروزه دشمنان نظام از هر طرف به انقلاب واسلام هجمه وارد کرده وکار دفاع وحراست از کیان نظام را سخت تر نموده است .
سردار غیب پرور در ادامه ضمن اشاره به فتنه اخیر دشمنان نظام در سطح کشورومحکوم نمودن آن،بیان داشت :فتنه آخر آبان ماه مانند فتنه سال ۹۶و۸۸ نبود ،بلکه بسیار پیچیده تر وگسترده تر از آن بود که با حمایت کامل اروپایی ها وآمریکای جنایتکاروسلطنت طلب ها ومنافقان کوردل همراه بود.
وی افزود:در این فتنه اخیر دشمن تمام قد با برنامه ریزی به میدان آمده بود وتروریسم ها با سلاح گرم به جان مردم افتاده وبانک ها ومغازه ها وپمپ بنزین ها را به آتش می کشیدند واموال مردم را غارت می کردندواز طرف دیگر رسانه های بیگانه وغربی همچون شبکه معاند فارسی زبان بی بی سی بر طبل شیطانی دشمنان می کوبید واز آنان حمایت می کرد.
سردار غیب پرور در ادامه از دستگاه دیپلماسی کشور در فتنه اخیرکه شبکه های بیگانه ومعاند از تروریسم ها حمایت می کردند گلایه نمود وافزود: جای بسی تاسف است که دستگاه دیپلماسی ما در این زمینه حتی یک اعتراض هم به شبکه معاند فارسی زبانی همچون بی بی سی نکرده است واین در حالی است که اگر چنانچه عکس این اتفاقات از سوی ما رخ داده بودکشورهای مربوطه یا سفیر مارا اخراج نموده ویا به شدت رفتار ما را محکوم می نمودند.
سردار غیب پرور در ادامه از شناسایی ودستگیری لیدرهای اصلی فتنه اخیر خبر داد وافزود:با همت مردم وبه خصوص بسیجیان دلاور همیشه در صحنه بخش قابل ملاحظه ای از لیدرهای جریانات اخیر را شناسایی ودستگیر نموده وبا درخشش نیروهای امنیتی وبسیج طی ۴۸ ساعت این فتنه جمع گردید.
وی ضمن تشکر از حضور همه جانبه مردم در حمایت از نظام وپاسخ به ندای رهبری ومحکوم نمودن اغتشاشات اخیر ،بیان کرد:اگر مردم ما به میدان آمدند به خاطر دفاع از اسلام وقرآن وسیدالشهداء وحراست از انقلاب اسلامی و ولی فقیه خود بوده است
سردار غیب پرور خاطرنشان کرد:دولت حواسش باشد که این حضور مردم به معنای تایید رفتار آنان نیست ،زیرا وقتی بیکاری در کشور بیداد می کند ویا گرانی وتورم کمر مردم را شکسته ،این حضور جانانه تنها لبیک به ندای رهبری انقلاب می باشد ونه به خاطر بی تدبیری مسئولان دولت .
وی با بیان اینکه مردم ما هرجا که لازم بوده است هزینه دفاع از انقلاب خود را با حضور پررنگ در صحنه ها پرداخت نموده اند ،عرضه داشت : مسئله گرانی بنزین بهانه ای بیش نبود،زیرا مردم ما این را می دانند که در بین کشورهای دنیا ارزان ترین بنزین را می فروشیم ولی ای کاش دولت یک الی دوماه قبل با مردم سخن می گفت وموضوع را با آنان در میان می گذاشت ودولت بداند که مردم ما همواره پادررکاب رهبر خود می باشند ودر تمامی صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور مستمر وگسترده دارند.
جانشین فرماندهی کل سپاه در قرار مرکزی امنیتی امام علی (ع) ،با بیان اینکه مگر بچه های بسیج مرده باشند که کشور دست پهلوی کثیف بیفتد ،بیان داشت:حدیث بسیج، حدیث بصیرت وایستادگی واستمرار راه خون شهداء می باشد ودشمنان نظام بدانند که بسیجی جماعت اهل لرزیدن وترسیدن نیست ومومن بوده واگر کمر همت ببندددر حل مشکلات کشور وبیرون راندن دشمن از وطن خود مانند حر عمل می کند .
وی تصریح کرد:امروز دفاع از انقلاب سخت تر از گذشته شده است ودشمن عرصه های سخت تری را برای شکست ما تدارک دیده است ولی بدانید که یقنینا پیروزی اذعان ما می باشد وانقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) می گردد.
سردار غیب پرور ضمن تشکر از حضور پرشور بسیجیان مرودشتی ،عرضه داشت :شما زنان ومردان بسیجی امروزه تبدیل به قله های پرافتخار گردیده ودفاع از انقلاب بر شانه های شما قرار داده شده است وای کاش شما این جمعیت بسیجی در کنار وجود نازنین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بودید تا سرنازنین آن حضرت بر بالای نیزه قرار نمی گرفت.
شایان ذکر است که در انتهای همایش از تعدادی از فرماندهان پایگاه های مقاومت وبسیجیان نمونه با اهدای لوح تقدیر،تجلیل صورت گرفت.

خبرنگار: سید بهنام موسوی














































نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان