کد خبر: ۱۳۴۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸
رئیس کل دادگستری فارس در گفتگوی اختصاصی با شیرازه؛

تعداد زیادی از افراد کم گناه آزاد شده اند

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه تعداد زیادی از افراد کم گناه آزاد شده اند، گفت: دیگر افرادی که در جریان آشوب دست داشته اند نیز نوعا تکلیف شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با اشاره به حوادث اخیر پیرامون افزایش قیمت بنزین و تخریب اموال توسط آشوبگران اظهار داشت: تاکنون تعداد بسیاری از افرادی که گناه کمتری در این اغتشاشات داشته اند آزاده شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین دیگر افرادی که در جریان آشوب دست داشته اند نیز نوعا تکلیف شدند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در پایان خاطرنشان کرد: پالایش نهایی صورت گرفته و به زودی به امورات آنان نیز رسیدگی خواهد شد.

به گزارش شیرازه در پی اجرای طرح سهمیه بندی و اعلام نرخ جدید بنزین بعضی از مردم نسبت به طرح اجرا شده معترض بوده و مطالبات به حقی داشتند، اما حضور اشرار در جمع برخی از معترضان باعث شده صف مردم از اغتشاش گران جدا شود. نهادهای نظامی به سرعت اقدام به دستگیری برهم زنندگان نظم جامعه کردند که طی آن افراد زیادی بازداشت شده اند.

برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فوضول
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸
0
کم گناه!!؟ هیمنا با حضورشون تو اغتشاش خود به خود برا بقیه در واقع پوشش درست کرده بودن. لااقل به اندازه همون گناه کم شون! ازشون کمی خسارت میگرفتین. پول مردم رو کی میخواد بده؟