کد خبر: ۱۳۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸

شیراز میزبان طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)»

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس از اجرای طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» به میزبانی شیراز سومین حرم اهل البیت (علیهم السلام) خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور شناسایی استعدادهای قرآنی اجرا می‌شود.
به گزارش شیرازه، صابر سهرابی از اجرای طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» در شیراز خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار است که در این استان اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه طرح مذکور به‌منظور شناسایی استعدادهای قرآنی شیراز اجرا می‌شود، افزود:‌ فعلاً به‌صورت نمونه این طرح در سطح شهر شیراز اجرا خواهد شد و در آینده نیز به یاری خدا آن را در سطح استان اجرا خواهیم کرد.

سهرابی، زمان آغاز ثبت‌نام در این طرح را ۱۵ آذرماه اعلام کرد و گفت: مهلت ۱۵ روزه‌ای برای ثبت‌نام متقاضیان در این طرح انتخاب کردیم و به یاری خدا، زمان آغاز کلاس‌های طرح نیز اول دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس بیان کرد: ‌این طرح در بخش پسران در رده سنی ۸ تا ۱۴ سال و در بخش دختران در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال اجرا می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یادآور شد: طرح مذکور دارای ستاد اجرایی متشکل از اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس و همچنین مؤسسه قرآنی ذکر جمیل است که مجری طرح هم مؤسسه مذکور است.

سهرابی در پایان اظهار کرد: متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی طرح ملی تلاوت به نشانی Melitelavat.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/323

نظرات بینندگان