کد خبر: ۱۳۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸

ترمینال جدید فرودگاه جهرم تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

رئیس فرودگاه جهرم گفت: برآورد ما این است که ترمینال فرودگاه جهرم تا پایان سال آماده و جهت خدمت‌رسانی به مسافران بهره‌برداری می‌شود.
احمد جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با بیان اینکه پرواز جهرم به مشهد مقدس و بالعکس با هواپیمای تازه خریداری شده و مدرن ATR انجام می‌شود، اظهار داشت: اولین پرواز مشهد از فرودگاه جهرم با  ظرفیت ۶۰ مسافر، ششم آذر ماه به مقصد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام شد.

وی افزود: از این پس چهارشنبه هر هفته با شماره پرواز ۳۴۵۸ در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه جهرم به مقصد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام می‌شود.

رئیس فرودگاه جهرم پرواز برگشت از مشهد را روز پنج‌شنبه هر هفته اعلام کرد و بیان داشت: این پرواز پنج‌شنبه هر هفته با شماره پرواز ۳۳۵۹ در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه از فرودگاه مشهد انجام و در ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه در فرودگاه جهرم به زمین می‌نشیند.

جلیلی گفت: هماهنگی و مراحل لازم جهت توسعه فرودگاه در حال انجام است و به طور حتم با استقبال مردم و همکاری دستگاه‌های مختلف در آینده نزدیک شاهد افزایش تعداد پرواز از فرودگاه جهرم به مقاصد زیارتی و سیاحتی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه احداث ترمینال جدید فرودگاه جهرم در دست اقدام است و پیشرفت بیش از ۷۵ درصدی داشته است، عنوان کرد: این ترمینال با صرف ۷ میلیارد تومان اعتبار و در مساحتی معادل ۱۵۰۰ متر مربع ایجاد می‌شود.

رئیس فرودگاه جهرم ادامه داد: برآورد ما این است که ترمینال فرودگاه جهرم تا پایان سال آماده و جهت خدمت‌رسانی به مسافران بهره‌برداری می‌شود.

فارس
برچسب ها: جهرم ، فرودگاه ، شیرازه
نظرات بینندگان