کد خبر: ۱۳۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸
در خطبه های نماز جمعه استهبان

نیاز به شبکه ملی اطلاعات در کشور/غایله اخیر را سرهنگ ها خاموش کردند نه حقوقدانها/باعث و بانی آشوب اخیر جناناب رییس جمهور است.

شبکه های وهابیت اعلام کردند که بیش از ۸۰ درصد مردم ایران منتظرند تا بن سلمان بر کشور ایران حکومت کند و در واقع دشمنان می خواهند با تحمیل برجام های ۲و۳و۴ به کشور ، زمینه تغییر نظام را فراهم نمایند.
به گزارش شیرازه به نقل از استهبان آنلاین، امام جمعه استهبان در خطبه های نماز جمعه(۹۸/۹/۸) با اشاره به لزوم حفظ آبروی مؤمن در شرع مقدس اسلام گفت:رعایت نکردن حفظ حریم مومن، حرمتی را برای جامعه نمی گذارد و علاوه بر آسیب زدن به حرمت اجتماع موجب می گردد که وحدت در بین مردم نیز از بین برود.
حجه الاسلام و المسلمین خاوری با بیان این نکته که بدترین نوع مرگ، مرگ کسی است که کافر شده است افزود: طبق فرموده امام باقر(ع)؛ هیچ مومنی نیست که در چهره مسلمان دیگری بایستد و آبروی او را ببرد مگر اینکه به بدترین نوع مرگ می میرد و سزاوار آنست که به خیر برنگردد.
ایشان در ادامه با توجه به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در روز یکشنبه گفت: ایشان از یک جایگاه علمی و طهارت و منزلت بالای نفسانی برخوردار بوده اند تا جایی که امام هادی(ع)درباره ایشان می گویند؛ اگر کسی قبر حضرت عبدالعظیم حسنی را در ری زیارت کند مانند کسی است که قبر امام حسین(ع) را زیارت کرده است.
امام جمعه استهبان با اشاره به قطعی اینترنت بدلیل آشوب اخیر گفت: قطعی اینترنت لازم بود هرچند تبعاتی را برای مردم بدنبال داشت و اینجاست که تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات برای ما روشن می شود و مسؤولان دولتی باید زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات آماده کنند تا در شرایط اینچنینی به کشوری همچون آمریکا وابسته نباشیم.
ایشان در ادامه افزود: شبکه های وهابیت اعلام کردند که بیش از ۸۰ درصد مردم ایران منتظرند تا بن سلمان بر کشور ایران حکومت کند و در واقع دشمنان می خواهند با تحمیل برجام های ۲و۳و۴ به کشور ، زمینه تغییر نظام را فراهم نمایند.
حجه الاسلام والمسلمین خاوری با تأکید بر اینکه غایله اخیر را سرهنگ ها خاموش کردند گفت: شما که حقوقدان هستید باعث و بانی این غایله بودید و همان سرهنگ هایی که به آنها بی احترامی می کنید همان هایی هستند که غایله اخیر را خاموش نمودند.
وی با انتقاد از رییس جمهور گفت:برای نظامیان در کل دنیا، احترام بالایی قایلند ولی در کشور ما از طرف بالاترین رده اجرایی کشور مورد بی احترامی قرار می گیرند؛ معلوم است که شما سرهنگ نیستید سرهنگ، مالک اشتر، حبیب بن مظاهر و حضرت ابوالفضل العباس است و سرهنگ بودن یعنی افتخار ، منزلت و فداکاری .

ایشان در ادامه با اشاره به صحبت رییس جمهور مبنی بر بی اطلاعی از سهمیه بندی بنزین گفت: ایشان گفته اند که من از زمان سهمیه بندی بنزین اطلاع نداشتم و صبح جمعه متوجه شدم؛ وای بر ما! از اینکه چه شما باخبر بوده اید و چه بی خبر!!!
امام جمعه استهبان در پایان ضمن تأکید بر حفظ وحدت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در بین دو شهرستان استهبان و نی ریز گفت: انتخابات پیش رو اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است که باید باشکوه و عظمت و حضور حداکثری برگزار شود و یک مجلس طراز انقلاب شکل گرفته تا بتوانند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

 
نظرات بینندگان