کد خبر: ۱۳۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸

امام جمعه موقت سعادت شهر : نمایندگان مجلس باید بدون هیچ عذر و بهانه ای حامی حکومت باشند

امام جمعه سعادت شهر : یکی از مشکلات جامع اسلامی اسراف است و اسراف باعث میشود که باران الهی و نعمت های خدادادی کم شود

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد حجت الاسلام توکلی امام‌جمعه موقت سعادتشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت :
بالاترین نعمتی که خداوند به انسان داده معرفت است . خداوند این عالم را از روی حساب خلق کرده است و انسان باید بداند بعداز این عالم ابدیت وجود دارد .
وی همچنین به شهادت سید حسن مدرس و روز مجلس اشاره کرد : همه هدف این سید حسن مدرس خدمت به مردم بود که همیشه حق را میگفت و بواسطه همین حق گویی شهید شد . نمایندگان مجلس باید از این شیخ بزرگوار یاد بگیرند و اخلاق او را سر لوحه خود قرار دهند و نمایندگان مجلس باید از حکومت بدون هیچ عذر و بهانه ای حمایت کنند . امروزه اگر در مجلس تصمیمات درست گرفته نمیشود چون نمایندگان وامدار دیگران هستند و بواسطه قول ها و وعده های غلطی که در زمان انتخابات میدهند حقوق اصلی مردم فراموش می شود . نمایندگان نباید وامدار کسی باشند .
وی همچنین بمناسبت روز معلولین گفت : باید معلولین را محترم شمرد و به آنها احترام گذاشت نباید با انها ترحم کنیم که ترحم باعث میشود توانایی معلولین نادیده گرفته شود .

امام‌جمعه موقت سعادت شهر ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) نیز گفت: طبق فرموده امام حسن عسگری در میانه روی و اعتدال دقت داشته باشید ، از تجملات در زندگی اجتماعی و فردی پرهیز کنید . یکی از مشکلات جامع اسلامی اسراف است و اسراف باعث میشود که باران الهی و نعمت های خدادادی کم شود . وی ادامه داد: به کسانی که از اموال بیت المال استفاده میکنند هشدار داد که در ادارات مواظب باشید اسراف نکنیم و به درستی از بیت المال استفاده کنیم .
وی افزود: اسراف به معنای به حد درست و صحیح استفاده کردن است نه به معنای استفاده نکردن .

نظرات بینندگان