کد خبر: ۱۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸
در شب خاطره ملی روز نیروی دریایی رونمایی می شود:

"منجیل آدمخوار می سازد"

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری فارس از رونمایی تازه ترین اثر این مرکز با حضور مدیران ملی و فرماندهان ارشد نظامی در شب خاطره ملی نیروی دریایی در حوزه هنری خبر داد.
به گزارش شیرازه، دکتر عبدالرضا قیصری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پنجشنبه هفته جاری شب خاطره به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی در حوزه هنری برگزار می شود اظهار داشت: تازه ترین تولید حوزه هنری فارس در این مراسم رونمایی می شود.

وی افزود: کتاب "منجیل آدمخوار می سازد" حاوی خاطرات یکی از دریادلان ارتش جمهوری اسلامی است که با حضور امیردریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری در این شب خاطره رونمایی می شود.

مسئول واحد مطالعات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری فارس ادامه داد: این اثر به خاطرات اصغر رضایی اختصاص دارد که از رزمندگان تکاور نیروی دریایی ارتش از فارس بوده که در منجیل آموزش دیده و در جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع جانبازی نایل شده است.

وی تصریح کرد: تولید این کتاب چند سال به طول انجامید و از توان نیروهای فعال در این حوزه برای انجام پروژه استفاده شد و نهایتا مهندس نیما زارع مصاحبه، پژوهش و تامین محتوای کتاب را بر عهده داشت و تدوین و تالیف نهایی کار نیز بر عهده محمدعلی یزدان شناس بود.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری فارس در پایان اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری حداقل 4 اثر دیگر واحد پایداری را نیز به بازار کتاب عرضه نماییم تا تحرکی شایسته شان عزیزان دفاع مقدس فارس در این بخش ایجاد شود.

نظرات بینندگان