کد خبر: ۱۳۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸

نقص مدارک و مراجعات متعدد نامزدها به فرمانداری ممسنی

چند روز ابتدایی ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شهرستان ممسنی با مراجعات متعدد نامزدها همراه بود اما معمولا نقص مدارک باعث می شود تا ثبت نام به روزهای بعد موکول شود.

به گزارش خبرنگار شیرازه، در روز دوم علی عباسیان، محسن انصاری، ایمان کردستانی و ... از جمله رجل سیاسی بودند که جهت ثبت نام اقدام کردند اما نقص مدارک اجازه این کار را نداد و ثبت نام  به روزهای بعد موکول شد.


تا کنون محمد محمودی ، نوذر اقدامی رزمنده و بازنشسته ی سپاه و محمود کرمی با سابقه ی مدیریت ی آبفا روستایی شهرستان رستم و ریاست شورای حل اختلاف شهرستان رستم و جوانی به نام مهدی افشون موفق به تکمیل روند ثبت نام شده اند.

اما شاید عصر داغ انتخاباتی در فرمانداری ممسنی زمانی رقم خورد که عبدالرضا مرادی نماینده اسبق شهرستان های ممسنی و رستم عضو جبهه مردمی انقلاب (اصولگرایان)  بار دیگر وارد عرصه رقابت شد و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد. اقدامی که تب انتخابات را بالا برده است.

نه  انصراف در کار بود نه اخراج / عبدالرضا مرادی آمد

پیش از این در فضای مجازی شایعاتی مطرح بود که مرادی قصد شرکت در انتخابات را ندارد و بحث  بازنشستگی وی را به عنوان اخراج شدن از کار مطرح میکردند هر چند از همان ابتدا هم مشخص بود این موارد شایعه ای بیش نیست.

مرادی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: بسیاری از دوستان قصد همراهی من را داشتند لکن با توجه به اینکه امکان حضور همه ی دوستان نبود، جهت جلوگیری از گلایه مندی عزیزان و به احترام اقشار مختلف، همچنین به نشانه ی توجه و تکریم همه ی مادران و شیرزنان ایلم با همراهی مادر و مادر خانمم  به فرمانداری آمدم

شایعات زیادی مبنی بر اخراج من در فضای مجازی منتشر کردند که مستندات دال بر درخواست من جهت بازنشستگی موجود است و می توانید تصویر آن را منتشر کنید.

وی افزود: مردم ممسنی و رستم دست از آزمایش و خطا در شرایط فعلی که شرایط حساسی برای کشور و به تبع آن شهرستانهای ممسنی و رستم هست بردارند و انتخاب مناسبی داشته باشند.

ما در مجلس نیازمند حضور افراد با تجربه در بین مقامت ارشد کشوری هستیم و شهرستانهایی که سابقه ی حضور دو دوره ای  یک نماینده ی با تجربه و دلسوز را داشته اند ثبات مدیریتی باعث پیشرفت آن منطقه شده است.

مرادی افزود: با توجه به درخواستها و دعوت مکرر اقشار از طوایف مختلف، معتمدین و حتی بسیاری از مخالفین ادوار گذشته، و برخی دوستان در جایگاههای مختلف از این جانب، احساس تکلیف کردم و نام نویسی نمودم.

قطعا تجربه ی یک دوره ی مجلس و تسلط به قوانین و مسائل مربوط به برنامه و بودجه همچنین با توجه به آشنایی با وظایف نماینده در مجلس شورای اسلامی، کار در سطوح مختلف اجرایی و قضایی کشور و از طرف دیگر اشراف کامل و آشنایی بر نیازمندیها و مشکلات شهرستانهای ممسنی و رستم و استان فارس، همچنین به دلیل دعوت و اعلام حمایت برخی از مخالفین ادوار مختلف رضایتمندی نسبی نسبت به حقیر و درخواستهای مکرر در طوایف مختلف هر دو شهرستان  تصمیم به حضور در این عرصه انتخاباتی گرفتم.

با توکل بر خدا و پشتیبانی مردم این توانمندی و امید را دارم که بتوانم متفاوت تر از همه ی ادوار به مردم خدمت کنم.

وی اضافه کرد: می گویند لیدرهای مرادی به خیل مخالفین پیوسته اند، مرور زمان و زمان تبلیغات رسمی مردم خواهند دید چه تعداد از یاران ما و همچنین افرادی از مخالفین ادوار قبل در کنار ما خواهند بود و دوستانی که بنا به مصلحتی الان در کنار ما نیستند به معنای قطع رابطه ی دوستی نیست و ما دوستانمان را حفظ خواهیم کرد.


 گفتنی است خبری امروز در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد داریوش اسدی ریس اسبق آموزش و پرورش نورآباد در بیانیه ای رسمی خبر از انصراف و عدم ثبت نام خود در انتخابات مجلس یازدهم را می داد. پیش از این خبرهای متعددی در خصوص احتمال کاندیداتوری اسدی منتشر شده بود.

نویسنده :
مهدی پور
برچسب ها: ممسنی ، رستم ، انتخابات
نظرات بینندگان