کد خبر: ۱۳۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

برنامه‌های سالگرد شهید آیت‌الله دستغیب در شیراز تشریح شد

عضودبیرخانه ستاد برگزاری سالگرد شهید محراب آیت الله دستغیب بیان کرد: به مناسبت شهادت شهید محراب آیت الله دستغیب ویژه برنامه‌های متنوع از15 تا 22 آذر ماه درشیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، محمرضا نمازی عضو دبیرخانه ستاد بزرگداشت شهید آیت الله دستغیب در جمع اصحاب رسانه با اعلام اینکه مراسم های بزرگداشت شهید محراب آیت الله دستغیب در یک هفته از 15 آذر لغایت 22 آذر ماه با پیام و سخنرانی آیت الله دژکام در نماز دشمن شکن جمعه آغاز می شود گفت: در سال های پیش فقط یک روز مراسم برگزار می شد اما از یک سال پیش با حضور آیت الله دژکام به عنوان امام جمعه شیراز، یک هفته در خصوص بزرگداشت شهید آیت الله دستغیب اختصاص داده شده است.

نمازی هدف از اجرا این برنامه ها را آشنایی اقشار مختلف مردم با شخصیت اخلاقی، سیاسی و اجتماعی شهید دستغیب عنوان کرد و در روز 15 آذر ماه نمایشگاه و فروشگاه آثار شهید در بست شهید دستغیب با همکاری آستان شاهچراغ (ع) برپا می شود.

عضو دبیرخانه ستاد بزرگداشت شهید آیت الله دستغیب اصلی ترین برنامه هفته بزرگداشت را یادمان شهدا در روز چهارشنبه 20 آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت السلام و المسلمین حیدری کاشانی، مجری گری نجم الدین شریعتی و مداحی حاج مجتبی رمضانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و مسئولین استان و مردم شهید پرور شیراز در مسجد جامع عتیق اعلام کرد.

به گفته مدیر مسجد جامع عتیق اهتمام دانشجویان دانشگاه های استان فارس، انجام صبحگاه مشترک با یاد شهید محراب و همراهان اش توسط یگان های نظامی و انتظامی، توصیف شخصیت شهید دستغیب در بین الصلاتین نماز های ادارات و گلباران و ادای احترام بر مزار شهید دستغیب در روز چهارشنبه 20 آبان ماه ساعت 10:30 صبح با حضور مسئولین و مردم شیراز از دیگر برنامه های این هفته است.


نظرات بینندگان