کد خبر: ۱۳۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸
بهرام پارسایی:

تصمیم به عدم شرکت در انتخابات هیج ارتباطی با تایید یا عدم تایید صلاحیتم ندارد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از اتخاذتصمیم عجولانه مبنی بر افزایش قیمت سوخت متاسف است به انتشار پیام محرمانه مقام معظم رهبری در زمان اعلام نرخ جدید بنزین خطاب به نمایندگان مجلس اشاره کردوگفت:با استناد به این پیام ،اکنون فضابرای اصلاح قیمت بنزین در مجلس فراهم است.
به گزارش شیرازه، بهرام پارسایی که در یک کنفرانس خبری سخن می گفت،با تاکید بر اینکه  مجلس کاملا از افزایش نرخ بنزین بی‌اطلاع بود، افزود: رییس مجلس در نشست غیرعلنی این موضوع را مطرح کرد اما رویه این نبود که اجرا شود بلکه نمایندگان منتظر لایحه‌ یا طرحی در این باره بودند و اگر می‌دانستیم قرار است این گفته اجرا شود، همان زمان موضع‌گیری می‌کردیم.

راستین آنلاین نوشت: بهرام پارسایی سخنگوی اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: شورای محترم نگهبان هم در تثبیت جایگاه مجلس تاثیرگذار است، این شورا باید زمینه ورود افراد توانمند و متخصص در بخش های مختلف به مجلس را فراهم کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری دیگری از صحبت هایش  با بیان اینکه در جمع بندی های شخصی اش به این نتیجه رسیده که به عنوان کاندیدا در انتخابات دور آینده مجلس شرکت نکند افزود:امیدوارم در مدت زمان باقی  بتوانم دوستانم را برای اجرای این تصمیم قانع کنم.

پارسایی شائبه احتمال رد صلاحیتش در انتخابات پیش رو را بی ارتباط با تصمیم کنونی اش مبنی بر عدم شرکت در انتخابات دانست و گفت:هرچه در چند سال اخیر در مجلس سخن گفته ام و انجام داده ام همه بر اساس قانون و مستندات بوده است.

سخنگوی اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جایگاه حقوقی نمایندگان هر روز بیشتر از قبل متزلزل می‌شود، افزود: وقتی برای پیگیری وظایف نمایندگی و حقوق ملت در مورد تخریب وسیع خانه‌های میراثی که جرمی آشکار است، به شیراز سفر کردیم تهدید به پرونده‌سازی شدیم.
دروغگویی بزرگتریت افت اداره کشور است.

وی با انتقاد از  نهادینه شدن دروغ بین برخی از مسئولان، دروغگویی را بزرگترین آفت اداره کشوردانست و گفت: چه به لحاظ دینی و شرعی، چه به لحاظ قانونی چه از نگاه عرفی، دروغ به هیچ عنوان پسندیده نیست خصوصا اگر از یک مسئول سر بزند، اما متاسفانه وقتی سخنان برخی مسئولان را طی یک مدت بررسی می کنیم شاهد تناقض آشکاری هستیم.

نظرات بینندگان