کد خبر: ۱۳۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸
سخنرانی تبلیغاتی نماینده گچساران در جمع قشقایی هایی شیراز!

غلامرضا تاجگردون بله و قربان گوی هیچ شخصی در این ممکلت نیست!

نماینده مردم گچساران و باشت شامگاه جمعه ۱۵ آذرماه میهمان جمعی از قشقایی های شیراز بود.
به گزارش شیرازه غلامرضا تاجگردون در بخشی از اظهاراتش در جمع قشقایی های شیراز بیان کرد: از خاکی بلند شدیم و احساس میکنیم که باید به آن خاک و به ریشه مان برگردیم و برایش خدمت کنیم و امروز در خیابان شهید کیامرثی و محله لبنان دارد اتفاقی می افتد و آبادی شکل می گیرد.


تاجگردون در ادامه افزود: وکیل باید پشتش گرم باشد، یعنی مردمش پشتش باشند. تا مردم پشتش نباشند نمیتواند محکم صحبت کند و محکم قدم بردارد و کار کند.

گچساران به دلایل متعدد که حکایت از یک تاریخ سوخته دارد کمک می خواهد

وی افزود: من وکیلی هستم که به اعتماد ترک و لر و سایر اقوام ۷۵درصد به بنده رای دادید تا بتوانم وکالت شما را در خانه سبز ملت ایفا کنم. این ۷۵ درصد آرا، آمیخته ای از رای های آرای همه اقوام بود. مگر می شود یک نفر بر کرسی مجلس بنشیند و فراموش کند که از کجا و با رای چه کسانی آمده است؟ مگر می شود فراموش کند که از کجا و برای چه آمده است؟ مردم شریف گچساران و باشت ۸ سال به من رای دادید. آن شهر کمک می خواهد. آن شهر به دلایل متعدد که حکایت از یک تاریخ سوخته دارد کمک می خواهد. آن شهر کسانی را میخواهند که بجنگند، تلاش و کار کنند…

، تاجگردون با ذکر خاطره ای بیان داشت: مردم گچساران، از آن سربیشه و بیدزردی که ملکشان را به راحتی می فروختند و بعد هم به آینده فکر نمی کردند تا به امروز که دیگر این کار را نمی کنند و سعی می کنند ملکشان را نگه بدارند… یک دوره ای متوجه شدم که برادران قشقایی خیلی راحت و ارزان ملک و املاکشان را می فروشند و من می دانستم که یک افقی پیش روست و شاید آنها ندانند و اما من برنامه ریزی کرده بودم که آن خاک را به طلا تبدیل کنم. یک روز در سربیشه با بانوان قشقایی دیدار و سخنرانی داشتم. به آنها گفتم که این زمینها قرار هست احیا و آباد بشود. عرض کردم نگذارید که زمینهایتان را بفروشند. این زمینها متعلق به فرزندانتان هست.

مردم چهار سالی یکبار ارزش می داشتند و آن هم برای صفحه چهارم شناسنامه شان بود

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه آیا می شود برای یک خدمت خوب برای آن شهر یک مرزی کشید و ترک و لرش کرد؟ افزود: در چند ماه آینده بروید و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد. مردمان مستضعف از سادات تا لبنان، کیامرثی و رادک چهار سالی یکبار ارزش میداشتند و آن هم نه خودشان بلکه صفحه چهارم شناسنامه شان. آنها دردی داشتند که من حسش میکنم.

کاندید استیجاری هیچ قوم و جریان سیاسی نیستم

تاجگردون با اشاره به مخالفین پیشرفت و آبادی ادامه داد: بعد بیاییم و فکر کنیم و بگوییم فلانی تو از باوی بیا، تو از بویراحمد بیا و تو هم از قشقایی بیا! می دانیم که رای می آورد اما رای اش را پایین بیاوریم!
نماینده مردم گچساران و باشت خطاب به گروهی معامله گر اظهار داشت: غلامرضا تاجگردون کاندید استیجاری هیچ قوم و جریان سیاسی نیست. غلامرضا تاجگردون بله و قربان گوی هیچ شخصی در این ممکلت نیست.
تاجگردون همچنین در بخشی دیگر از سخنرانی خود چنین گفت: قشقایی های عزیز بنده ۸ سال است که وکیلتان هستم. اگر احساس کردید که در وجودم و در نگاهم و در زبانم و قلمم نسبت به شما خیانتی رخ داده است، من را بدون تعارف کنار بزنید./ توازن

نظرات بینندگان