کد خبر: ۱۳۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸

نخستین رسانه رسمی شهر صدرا مجوز گرفت

شهر صدرا به عنوان یکی از شهرهای جدید کشور در سال‌های اخیر منبع بسیاری از اخبار مهم در سطح استان و کشور بوده است، خبرهایی که هم تلخ بوده و هم شیرین، در این بین خبرهای مربوط به فسادهای مکرر در برخی ادارات این شهر بیشتر به چشم می خورد.
یکی از عوامل وجود چنین فسادهایی نبود رسانه های محلی در این شهر است، بطوری که اگر رسانه ای مستقل وجود داشت می توانست با نظارت و بررسی عملکرد  این ادارات و مدیران آنها از برخی فساد های آنها جلوگیری کند.

پیش از این در استان فارس 28  رسانه چاپی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده بودند و اکنون هفته نامه خبر صدرا هم با مدیر مسولی و صاحب امتیازی امیرحسین عزیزی منش پروانه انتشار خود را رسما دریافت کرد تا بتواند جای خالی رسانه های استانی و سراسری را در این شهر پر کند، امیرحسین عزیزی منش سابقه فعالیت در صداوسیما و برخی خبرگزاری ها و روزنانه ها را دارد و تجربه بالایی در حوزه رسانه دارد.

عزیزی منش در این خصوص گفت: هفته نامه شهر صدرا بصورت مستقل و بدون حمایت از هیچ جناحی و در راستای حمایت از شهروندان و پیگیری مطالبات و مشکلات آنها و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری فعالیت خواهد کرد.

مدیرمسول و صاحب امتیاز هفته نامه خبر صدرا گفت: مهمترین برنامه کاری این نشریه پیگیری مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف عمرانی و اجتماعی است و تلاش می کنیم با رصد تخلفات مدیران و دستگاه های مختلف در راستای رویکرد جدید قوه قضائیه  تخلف در این شهر را به حداقل برسانیم.

وی افزود: در حوزه رسانه بیش از 15 سال سابقه فعالیت مستمر داشته ام و  با کار در رسانه های معتبر کشور و استان تجربیات بسیار خوبی را به دست آورده ام، البته در این سال‌ها فعالیت در برخی سازمان های خصوصی و دولتی همچون شهرداری صدرا هم تجربیات تلخ و شیرین و آموزنده ای در اختیار من گذاشت و از آنها برای خدمت به شهروندان صدرا استفاده خواهم کرد.

عزیزی منش خاطر نشان شد: در حال حاضر در حال راه اندازی سایت اینترتی و دفتر هفته نامه هستیم و بزودی نخستین شماره این نشریه در دسترس شهروندان صدرا قرار خواهد گرفت./ راستین آنلاین

نظرات بینندگان