کد خبر: ۱۳۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

فارس همچنان بارانی است

هواشناسی فارس برای کل استان تا نیمه هفته بارش باران پیش بینی کرد.
به گزارش شیرازه، بر اساس پیش بینی های اداره هواشناسی از روز گذشته سامانه ای بارشی وارد استان شد و تقریبا تمام استان فارس را تحت تأثیر قرار داده است که همراه با بارش باران و تگرگ و بارش برف در برخی از ارتفاعات بوده است و تا اواخر امشب ادامه خواهد داشت.

این سازمان همچنین پیش بینی کرد: از اواخر فردا سامانه جدیدی هوای فارس را تحت تاثیر قرار می‌دهد که این سامانه نیز تا اواخر سه‌شنبه فعالیت خواهد داشت و در اواخر هفته، نیمه جنوبی استان همراه با بارش پراکنده باران همراه است.

 هواشناسی استان فارس طی گزارشی از بارش‌های شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه اعلام کرد: بیشترین میزان بارندگی اخیر مربوط به شهرستان کازرون با ۴۸ میلی‌متر بارش بوده است.

براساس گزارش ایرنا، سامانه بارشی فعلی در نقاط مرکزی، شمالی و غربی و همچنین مناطق جنوبی تا امشب ادامه دارد.

بیشترین میزان بارش اخیر تا ساعت ۱۰ صبح یکشنبه مربوط به کازرون با ۴۸ میلی‌متر، نورآبادممسنی با ۴۵ میلی‌متر، سپیدان با ۴۰ میلی‌متر و درودزن مرودشت با ۴۱ میلی‌متر بوده است.
 همچنین کمترین بارش مربوط به فورگ داراب و لار است که تاکنون بارندگی در این نقاط نداشتیم.

 نزولات جوی به صورت برف در سپیدان ۲۰ میلی‌متر گزارش شده است.

همچنین هواشناسی هشدار داد؛ با فعالیت این سامانه ها آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود. مه آلود بودن و بارش باران و برف در ارتفاعات موجب کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد شهری و جاده‌ای خواهد شد.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان