کد خبر: ۱۳۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

نجات جان راننده خودرو گرفتار در سیلاب رودخانه کازرون

ماموران آتش نشانی کازرون، راننده خودرو وانت نیسانی را که در سیلاب رودخانه بوشیگان این شهرستان گرفتار شده بود، نجات دادند.
به گزارش شیرازه، رییس واحد آتش نشانی کازرون، عصر روز گذشته گفت: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه جریان سیلاب در رودخانه بوشیگان کازرون، یک دستگاه خودرو وانت نیسان را با خود برده، ماموران امدادگر این واحد به محل مورد نظر اعزام شدند.  

مهدی صادق زاده افزود: ماموران با استفاده از دستگاه مخصوص برای یافتن خودرو یاد شده اقدام کرده و پس از یافتن این وسیله نقلیه ابتدا راننده آن را که دچار شوک شده بود نجات دادند و متعاقب آن خودرو را از درون سیلاب بیرون کشیدند.

به گفته وی، ماموران پس از نجات راننده خودرو، او را تحویل اورژانس دادند.   

صادق زاده همچنین بیان کرد: در شرایط عادی، سطح آب در رودخانه بوشیگان در حدی است که خودروها می‌توانند در آن تردد کنند اما در پی بارندگی‌های شدید که از شانزدهم آذر 98 در این شهرستان آغاز شد و تا امروز (هفدهم آذر) ادامه داشت سطح آب در این رودخانه بالا آمده است.  

رودخانه بوشیگان در مسیر بخش کنارتخته به شهر کازرون قرار دارد. شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

مسعود دهملایی، مدیرکل هواشناسی استان فارس، امروز (هفدهم آذر) به خبرنگار ایرنا گفت: بارش‌ باران از شامگاه شنبه (شانزدهم آذر) در استان فارس آغاز شده و تا کنون بیشترین میزان بارندگی متعلق به شهرستان کازرون با ۴۸ میلی‌متر بوده است.

او گفت: سامانه بارشی فعلی در نقاط مرکزی، شمالی و غربی و همچنین مناطق جنوبی تا امشب ادامه دارد و از اواخر فردا (دوشنبه) سامانه جدیدی هوای فارس را تحت تاثیر قرار می‌دهد که این سامانه نیز تا اواخر سه‌شنبه (نوزدهم آذر) فعالیت دارد.
  ایرنا

انتهای پیام/

نظرات بینندگان