کد خبر: ۱۳۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

مردم استان فارس ۱۴ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد فارس از پرداخت ۱۴ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان صدقه توسط مردم نیکوکار استان خبر داد.
به گزارش شیرازه، مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به کمک‌های ‏شایان توجه مردم خیر و نیکوکار استان به نیازمندان و مددجویان گفت: ‏در 8 ماهه امسال 14 میلیارد و 431 میلیون تومان صدقه توسط مردم به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

محمد بذرافشان با بیان اینکه پرداخت صدقات در استان 41 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است، یادآور شد: در حال حاضر تعداد 408 هزار مشترک صندوق صدقات در استان وجود دارد.

بذرافشان در ادامه گفت: در راستای اعتماد سازی و تسریع در دریافت امانات مردم در قالب صدقه پیشنهاد می‌شود از درگاه اینترنتی USSD و با شماره گیری #071*8877*کمک‌های خود را پرداخت و با اعلام مبلغ و زمان مشخص، گزارش عملکرد دریافت کنند.

مدیرکل امداد فارس با اعلام اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فارس در 8 ماهه امسال 522 میلیارد و 363 میلیون و 480 هزار و 667 ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: در حال حاضر  69 هزار و 815 نفر حامی نیکوکار در استان از 23 هزار و 267 نفر فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند که از این تعداد 9 هزار و 987 فرزند طرح اکرام ایتام و مابقی از محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و از کار افتاده هستند، اظهار‌کرد: در این طرح حامیان ایتام میزان 345 میلیارد و 257 میلیون و 52 هزار و 270 ریال و حامیان محسنین نیز 177 میلیارد و 106 میلیون و 428 هزار و 397 ریال  به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

بذرافشان میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در 8 ماهه امسال 2 میلیون و 806 هزار و 354 ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت میزان سرانه پرداختی هر حامی 935 هزار و 264 ریال بوده است و درآمد کل طرح اکرام نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 81 درصد رشد داشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: خیران استان می‌توانند به صورت الکترونیکی و غیرحضوری نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود در زمینه‌های مختلف از جمله حمایت از فرزندان ایتام و محسنین اقدام کنند.

مدیرکل امداد فارس در پایان گفت: خیران و حامیان می‌توانند با حضور در دفاتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد استان و شهرستان ها یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  در این طرح معنوی ثبت‌نام و کمک‌های خود را مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند.

انتهای پیام/323
نظرات بینندگان