کد خبر: ۱۳۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸
فرماندار فیروزاباد؛

۵۷ داوطلب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این حوزه ثبت نام کردند/نتایج نهایی ۲۷ آذرماه به داوطلبان اعلام خواهد شد

فرماندار فیروزآباد گفت: نام نویسی از ۵۷ داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در فرمانداری فیروزآباد به پایان رسید که با احتساب یک نفر انصرافی جمع داوطلبین باقیمانده به عدد ۵۶ می رسد.
به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا، سید کمال علوی فرماندار مرکز حوزه انتخابیه در پایان مهلت قانونی ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: کار ثبت نام در حوزه انتخابیه شهرستانهای فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین با نام نویسی از  ۵۷  داوطلب در فرمانداری فیروزآباد به پایان رسید که با احتساب یک نفر انصرافی جمع داوطلبین باقیمانده به عدد ۵۶ می رسد.

وی افزود: پرونده داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین به مراجع چهارگانه، ارسال می گردد.

رئیس هیات اجرایی شهرستان فیروزآباد، ادامه داد: سپس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه براساس استعلام از مراجع چهارگانه و همچنین تحقیقات محلی صلاحیت داوطلبان را بررسی می کند.

وی افزود: در نهایت نتایج بررسی صلاحیت ها در تاریخ 27 آذرماه به داوطلبان اعلام می گردد.

علوی گفت: نسبت ثبت نامی ها به دوره دهم مجلس شورای اسلامی ۱۶ نفر افزایش داشته است، سهم بانوان از ۵۷ نفر ثبت نامی این حوزه انتخابیه ۳ نفر می باشد.

فرماندار فیروزآباد در خصوص ترکیب سنی داوطلبین گفت: بیشترین آمار میانگین سنی داوطلبین مربوط به بازه 41 تا 45 سال (۱۸نفر) می باشد و جوان ترین داوطلب 30 سال و مسن ترین داوطلب 61 ساله می‌باشند.

وی در رابطه با تحصیلات دواطلبان افزود: 2نفر لیسانس، 49 نفر فوق لیسانس، 4 دکتری و 2 نفر از داوطلبین نیز تحصیلات حوزوی دارند.

وی در پایان گفت: از ۵۷ نامزد انتخاباتی دور یازدهم، ۲ نفر دارای سابقه نمایندگی مجلس در 10 دوره گذشته هستند.

نظرات بینندگان