کد خبر: ۱۳۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

مدیرمسئول هفته‌نامه صبح پارس از نی ریز ثبت نام کرد

حسین کاوه‌پیشقدم گفت: می‌خواهم با حمایت خود مردم شهيدپرور وارد مجلس شوم نه با تبلیغات و صرف هزینه‌های کلان.
حسین کاوه‌پیشقدم برادر بزرگوار شهيد والامقام سعيدرضا كاوه‌ پيشقدم و مدیرمسئول هفته‌نامه صبح پارس صبح شنبه 16 آذر ماه پس از تجدید میثاق با شهدا وآرمان‌های امام راحل (ره) در گلزار مطهر شهدا و در كنار قبور شهدا و برادر شهيدش، با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری نی‌ریز، ثبت‌نام خود در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه نی‌ریز، استهبان و بختگان را نهایی کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار صبح پارس گفت: شهیدان دفاع مقدس و مدافعان حرم دلاورمردانی بودند که با ایثار و از خودگذشتگی پیام‌آور فتح و ظفر لقب گرفتند. آنهایی که شجاعانه به مصاف خطر رفتند و بدین گونه گفتمان و تفکر پایداری را در این سرزمین نهادینه کردند. ما بايد ادامه‌دهنده راه آنها باشيم، زیرا هرچه داريم از بركت خون پاك شهدا و امام شهداست.

 کاوه‌پیشقدم در پاسخ به سؤال خبرنگار صبح پارس، انگیزه و هدف حضور خود در انتخابات را تلاش برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه و برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگى و همچنین استفاده از ظرفیت‌های جوانان و خدمت به مردم شریف حوزه انتخابیه بیان کرد.

حسین کاوه‌پیشقدم در رابطه با گرایش سیاسی، خود را مدافع ارزش‌ها و اصول انقلاب و خواستار اصلاح سیستم اداری کشور دانست و مبارزه با فساد و جلوگیری از رانت‌خواری و تدوین قوانین مبارزه با فساد و اصلاح سیستم اداری را اولویت اصلی کشور عنوان کرد و افزود : خود را یک انقلابی می‌دانم و معتقدم کشور در حال حاضر نیازمند نیروهای جوان با تفکر جهادی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه هزینه‌ای برای تبلیغات نمی‌کند، اظهار داشت : می‌خواهم با حمایت خود مردم  شهيدپرور وارد مجلس شوم نه با تبلیغات و صرف هزینه‌های کلان.

نظرات بینندگان