کد خبر: ۱۳۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

مصرف بنزین در فارس 25درصد کاهش یافت/ افزایش 15 درصدی مصرف سی ان جی

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس با اعلام اینکه با اجرای طرح مدیریت سوخت مصرف روزانه بنزین ۲۵ درصد در فارس کاهش یافته است، گفت: با اجرای این طرح مصرف سی ان جی استان به یک میلیون و پانصد هزار مترمکعب در روز افزایش یافته است.
به گزارش شیرازه، امیر بنی‌کریمی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس مصرف روزانه بنزین در استان فارس را شش میلیون و دویست هزار لیتر اعلام کرد و اظهار داشت: پس از اجرای طرح مدیریت سوخت این عدد به کمتراز پنج میلیون لیتر رسیده و در مقابل مصرف سوخت سی ان جی 15 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه براساس آمارها حدود 40درصد بنزین استان در کلان شهر شیراز مصرف می‌شود که با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت این میانگین مصرف از روزانه دو میلیون و پانصد هزار لیتر به یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار لیتر رسیده است، افزود: در راستای حمایت از جایگاه‌های خسارت‌دیده و سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان با انجام تمهیدات لازم تعداد پنج جایگاه سیار در شهر شیراز مستقر و مورد بهره‌برداری قرارگرفتند. 

بنی‌کریمی با بیان اینکه هم اکنون وضعیت سوخت‌رسانی در سطح استان بدون مشکل در حال انجام است، بیان کرد: همه مجاری عرضه CNG و فرآورده‌های نفتی مایع به تعداد 128 جایگاه CNG و دیگر جایگاه‌های سوخت مایع فعال و در حال سرویس‌دهی هستند.

مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی فارس با اشاره به رمز گشایی 15 هزار کارت در استان گفت: با توجه به ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی به طور میانگین روزانه بیش از 1200 عدد کارت هوشمند سوخت در شیراز رمزگشایی می‌شود. 

بنی‌کریمی با تاکید بر اینکه در زمان مراجعه برای حذف رمز کارت سوخت خود، مدارک لازم از جمله اصل و کپی مدارک هویتی مالک و مدارک مالکیتی خودرو را به همراه داشته باشند گفت: با استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان از طریق تلفن شبانه‌روزی 09627 با راهبری روابط عمومی شرکت و واحد بازرسی و نظارت، مشکلات و سئوالات خود را مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن موضوع آنان مورد بررسی قرار بگیرد.

تسنیم

انتهای پیام/

نظرات بینندگان