کد خبر: ۱۳۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

معلولان افتخارآفرین را به مردم معرفی می‌کنیم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با نصب تصاویر معلولان افتخارآفرین حوزه‌های مختلف از جمله زمینه‌های علمی، ورزشی و هنری بر تابلو‌های شهری آن‌ها را به مردم معرفی خواهد کرد.
به گزارش شیرازه، دکتر ابراهیم گشتاسبی‌راد رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در جشن دانش‌آموزان در آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش‌آموزان استثنایی آن‌ها را بانشاط، پرشور و علاقه‌مند خواند.

وی عنوان کرد: با وجود مشکلات عدیده کشور در چند سال اخیر، مدتی است که دشمن امید مردم را هدف گرفته است و تمام تلاشش را در این زمینه به کار می‌برد و ملتی که امید نداشته باشد، سرخورده و مایوس می‌شود.

او با بیان اینکه مردم ایران نشان می‌دهند که با همه مشکلات امید دارند و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند، ابراز داشت: نمود این امیدواری در مسابقات مختلفی معلولان دیده می‌شود که در آن‌ها افراد دارای معلولیت از کسانی که سالم هستند بیشتر افتخار آفرینی می‌کنند.

معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: جوانان امید و قدرت را در سطح جهانی اثبات می‌کنند. از شهر شیراز چندین ورزشکار موفق به راهیابی به پارالمپیک شدند و برای راه‌یافتن به چنین مسابقاتی باید بسیار تلاش کرد و کسی می‌تواند تلاش کند که امیدوار باشد.

دکتر گشتاسبی‌راد ابراز امیدواری کرد که از بین دانش‌آموزان استثنایی افرادی باشند که در آینده برای کشور افتخار‌آفرینی کنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان فارس در این مراسم کودکان استثنایی را برکت زندگی خواند و ابراز داشت: امروز جزو عمر حاضران مجلس به‌شمار نمی‌رود؛ زیرا آنجا که قدمی برداشته می‌شود برای کسانی که خداوند در آن دنیا از آن‌ها عذرخواهی خواهد کرد.

محسن بهشتی‌پور با اشاره به شعار روز جهانی معلولان در سال جاری "مشارکت در توانمندسازی افراد معلول"، گفت: کودکان استثنایی فارس در سال گذشته در کنکور رتبه ۵ منطقه ۲ کنکور سراسری را کسب کردند و هم‌اکنون دانشجوی پزشکی دانشگاه شیراز هستند یا در دیگر دانشگاه‌های مادر به تحصیل می‌پردازند.

 وی ادامه داد: اگر بستری برای شناسایی استعداد این عزیزان فراهم شود، می‌توانیم شاهد موفقیت‌های بسیار آن‌ها باشیم.
انتهای پیام/323
نظرات بینندگان