کد خبر: ۱۳۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸
استاندار فارس وعده داد؛

بهره برداری از آزادراه شیراز اصفهان تا انتهای سال 99

استاندار فارس زمان بهره‌برداری پروژه آزادراه شیراز- اصفهان را تا انتهای سال ۹۹ اعلام کرد و گفت: هم اکنون ۱۲۵۰ دستگاه راهسازی در منطقه وجود دارد تا براساس برنامه زمان‌بندی پروژه افتتاح شود.
به گزارش شیرازه، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس با اشاره به انجام این پروژه ملی اظهار داشت: از آنجایی که آزادراه اصفهان ـ شیراز یکی از بزرگ‌ترین آزادراه‌های کشور محسوب می‌شود و قرار است با افتتاح این آزادراه مسافت شیراز- اصفهان حدود 1.5 ساعت کاهش باید، پیش‌بینی می‌شود تا انتهای سال 99 این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر متوقف شدن این پروژه گفت: پروژه متوقف نشده و هم اکنون 1250 دستگاه راه‌سازی در پروژه فعال است.

استاندار فارس وجود تنگناهای اقتصادی را یکی از دلایل مهم در تامین اعتبار این پروژه اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذار نتوانسته سهم سرمایه‌گذاری شده خود را تامین کند که برای متوقف نشدن پروژه از طریق بانک‌های عامل به عنوان وام قرار است سهم اعتبارات دولتی این پروژه را تامین کنیم تا انتهای سال 99 پروژه به اتمام برسد.

رحیمی افزود: براساس گزارش‌ها برای پروژه آزادرا ه شیراز -اصفهان پیشرفت 80 درصدی گزارش شده که این پروژه آزادراهی در هفت قطعه در دست اجرا است.

استاندار فارس همچنین درباره آزادراه شیراز‌-اصفهان بیان کرد: این آزادراه 225 کیلومتری قرار است در کاهش مصرف سوخت به میزان 136 میلیون لیتر در سال و کاهش تصادفات در مسیر کریدور شمال به جنوب موثر باشد که در دو باند مجزا به در حال احداث است.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
نظرات بینندگان