کد خبر: ۱۳۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸
يك گروه جهادی خطاب به شورای عالی امنیت ملی؛

مدیران فارس در طراز خدمت‌گزاری به مردم نیستند

يك گروه جهادي در نامه‌ای به شورای امنیت ملی با تاکید بر ناکارآمدی استاندار فارس در جریان اغتشاشات اخیر خواستار عزل وی و جایگزینی فردی با تجربه و کارآمد شد.
به گزارش شيرازه، در نامه گروه جهادی پیمان خطاب به شورای عالی امنیت ملی با اشاره به عملکرد ضعیف، منفعلانه و دیرهنگام استاندار فارس در حوادث آبان ماه امسال آمده است:

«همانطور که مستحضرید خطه‌ی فارس و شهر شیراز از دیرباز تاکنون جایگاه حضور انسان‌های باعظمت، دلیر و فرهیخته‌ای همچون آیات سیدعبدالحسین لاری، سیدنورالدین حسینی‌الهاشمی، شهید محراب سیدعبدالحسین دستغیب و شهید آیت‌الله ربانی بوده است. ایل پرافتخار قشقایی نیز که همواره یاور جریانات استقلال‌خواهانه و ضد‌دخالت بیگانگان بوده است، در این استان می‌زیسته.

حضور این شخصیت‌های بزرگ، دشمنان را بر آن داشت تا برای کم‌اثر کردن یا نابودی هویت استقلال‌طلبانه و ظلم‌ستیز این استان دست بکار شوند و با راه‌اندازی جریانات ضدفرهنگی همچون جشن هنر در دوران منحوس پهلوی و تشکیلات‌سازی جریانات ضدامنیتی مانند بهاییت، سعی در ضربه زدن به فرهنگ مردم فارس داشته باشند.

متاسفانه استان فارس مدتهاست مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است و مسئولینی که از سوی مقامات ارشد دولتی برای خدمت به این استان انتخاب می‌شوند، افرادی نیستند که در طراز خدمت‌گزاری برای مردم پرعظمت این استان باشند.

آخرین نمونه‌ی آن را می‌توان در عملکرد ضعیف، منفعلانه و دیرهنگام استاندار فارس در حوادث آبان ماه امسال مشاهده کرد. استان فارس و شهر شیراز از جمله شهرهایی بود که بیشترین آسیبها در حوادث خرابکارانه و آشوب‌طلبانه چند هفته‌ی گذشته متوجه آن شد و اگر نبود باران چندروزه‌ای که به برکت خون شهداء بر این سرزمین نازل گشت، امکان سقوط این شهر با این حجم از تخریب و آشوب در روزهای بعد وجود داشت.

اعضای محترم شورا!

ما در روزهای بعد از پایان یافتن این فتنه، به شکرانه‌ی اتمام آشوبها قصد نداشتیم، زبان به گلایه بگشاییم و معتقد بودیم دلسوزان استان متوجه این حجم از ناکارآمدی و سستی شده‌اند و بنا را بر اصلاح آن خواهند گذاشت ولیکن در کمال ناباوری مشاهده کردیم که استاندار فارس و تیم رسانه‌ای اطراف وی، با پُررویی تمام بیان می‌کنند که عملکرد او در این حوادث عالی و بدون نقص بوده است. اکنون دیگر سکوت خود را جایز نمی‌دانیم و از اعضای محترم شورا درخواست داریم به دلیل بی‌کفایتی استاندار فعلی، مقدمات عزل وی و جایگزینی فردی باتجربه، با کارآمدی بالا و دید امنیتی مناسب، اقدام فرمایید.»

انتهاي پيام/
نظرات بینندگان