کد خبر: ۱۳۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس:

بهره گیری از توانمندیهای خیّرین و سوق آن به سوی ایجاد اشتغال هدف اصلی ماست

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس هدف اصلی طرح را بهره گیری از توانمندیهای مادی و معنوی خیّرین و تشویق و ترغیب نیکوکاران و نیک اندیشان در تقویت و گسترش کارآفرینی و ایجاد اشتغال در سطح استان فارس با همکاری و همیاری دستگاههای اجرایی و سازمانهای متولی عنوان نمود واز تشکیل هیات موسس جهت پیگیری موضوع تا زمان اجرایی شدن آن خبر داد.
به گزارش شیرازه، جلسه هماهنگی تشکیل و راه اندازی مجمع خیرین کارآفرین با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس و سایر اعضاء برگزار شد.
                                          
  مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در این جلسه گفت: همواره در استان فارس افراد خیر درفعالیتهای مختلف مشارکت جدی داشته که موجب باقیماندن نام نیک آنان در یادها وموجب خیر دنیوی و اخروی برای آنان بوده است. با استعانت از این امر و وجود مشکلات عدیده بر سر راه سرمایه گذاری و کارآفرینی طرح ایجاد مجمع خیرین کارآفرینی استان در دستور کار قرارگرفت.

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس هدف اصلی طرح را  بهره گیری از توانمندیهای مادی و معنوی خیّرین و تشویق و ترغیب نیکوکاران و نیک اندیشان در تقویت و گسترش کارآفرینی و ایجاد اشتغال در سطح استان فارس با همکاری و همیاری دستگاههای اجرایی و سازمانهای متولی عنوان نمود واز تشکیل هیات موسس جهت پیگیری موضوع تا زمان اجرایی شدن آن خبر داد.

 مختاری  همچنین  در خصوص حمایت و تاکید همه جانبه مقامات ارشد استان از جمله  دکتر رحیمی استاندار محترم فارس ، آیت اله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه محترم شیراز، فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان،شهردار محترم شیراز و سایر دستگاه های اجرایی و نظام بانکی و نهادهای عمومی غیر دولتی و نهادهای انقلابی  در بحث توسعه و تقویت زیر ساختهای اشتغالزا و کارآفرینی  استان  و همراهی درموضوعات مرتبط با اشتغال راقابل  تقدیر و تشکر دانست.

مختاری از عوامل مهم و موثر پیشبرد طرح مجمع خیرین را همراهی دستگاههای اجرایی متولی دانست تا از این طریق سهولت اجرای برنامه های اشتغالزا حاصل شده و باعث دلگرمی خیرین ومجریان و کارآفرینان نوپا  طرح گردد .
در این جلسه که با حضوربرخی از دستگاههای اجرایی و تشکلهای مردم نهاد تشکیل شده بود به بیان راهکارهای اجرایی طرح پرداخته شد و مقرر شد ضمن ارائه پیشنهادات تکمیلی توسط مدعوین موضوع در کارگروه اشتغال استان جهت تصویب نهایی مطرح گردد.
انتهای پیام/323

نظرات بینندگان