کد خبر: ۱۳۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸

ساخت واحد مسکونی برای مددجوی کیمته امداد توسط گروه جهادی در ممسنی

به همت کمیته امداد، سپاه پاسداران و گروه جهادی شهیدان نعمتی حوزه مقاومت شهید چمران یک واحد مسکونی احداث و به مددجوی نیازمند اهداء شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه این واحد مسکونی در روستای دیمه میل از توابع شهرستان ممسنی با حمایت خیرین و جوانان بسیجی ساخته شده است.

امید نصیبی فرمانده سپاه ممسنی در مراسم افتتاح این پروژه با اشاره به اهمیت کار جهادی گفت:  بسیج سازندگی یکی از نهادهایی است که با دستور مقام معظم رهبری و در راستای توجه به جوانان و مشارکت آنان در طرح‌های مختلف سازندگی و عرصه‌های مختلف در سال ۱۳۷۹ راه‌اندازی شد.

بسیج سازندگی در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای کمک به اشتغال جوانان و محرومیت‌زدایی انجام داده و با راه‌اندازی اردوهای جهادی نقش مؤثر در رفع مشکلات محرومین داشته است.

فعالیت‌های گروه‌های جهادی تنها محدود به کارهای عمرانی نیست، بلکه گروه‌های جهادی در عرصه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، آموزش، اقتصاد، عمران و آبادانی، سازندگی و... نیز فعالیت می‌کنند.

انتظار می رود خیرین و دلسوزان، همچنین ادارات و نهادهایی چون کمیته امداد از گروه های جهادی حمایت کنند تا محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان با سرعت بیشتری ادامه یابد. بسیج به عنوان یک یار و همراه دولت، کمک کننده در این مساله است.
نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان