کد خبر: ۱۳۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

بسته پیامکی شبانه شیرازه 98/9/20

در این بسته پیامکی مروری بر خبرهای امروز خواهیم داشت.
بسته پیامکی شبانه شیرازه 98/9/20

واعظي: دولت در اطلاع رساني تصميم بنزيني مقصر است.
 رئيس دفتر رئيس‌جمهور در گفتگو با تسنيم: در موضوع اطلاع رساني بنزين مقصر هستيم و مسئوليت اين موضوع با دولت است.
 وقتي آقاي رحماني‌فضلي فرمانده اين مسائل مي‌شوند و جلسات متعددي را برگزار مي‌كنند، موضوع مشخص است. ايشان كميته تعيين كرده‌اند از جمله كميته اطلاع‌رساني.
 صداوسيما نيز در كميته اطلاع‌رساني حضور داشت اما با اين حال، ما مسئوليت خود را گردن صداوسيما نمي‌اندازيم.
به نظر مي‌رسد اين وسط چند موضوع باهم قاطي شده است، ضمن اينكه صداوسيما كار خودش را انجام داده است البته اگر منظور از اطلاع‌رساني اين باشد كه ما پنجشنبه ساعت ۱۲ شب اعلام مي‌كرديم، قراري بر اين مسئله نبوده است.
_______
 شكايت مجري فاكس‌نيوز از اين شبكه به اتهام آزار جنسي.
 «بريت مك هنري» مجري شبكه آمريكايي فاكس نيوز در توئيترش نوشت: از اين رسانه و چند تن از همكارانش به اتهام آزار جنسي و ارسال مجموعه‌اي از پيغام‌هاي زننده غيراخلاقي به دادگاه شكايت كرده است.
 پيش از اين آيلز بنيانگذار و مدير اجرايي سابق فاكس‌نيوز در ژوئيه ۲۰۱۶ به دليل اتهامات مربوط به آزار و اذيت جنسي مجبور به استعفا شده بود.
______
روحاني به دانشگاهي رفت كه خود، رييس هيات امناي آن بود!
 «شرق» با اشاره به حواشي حضور رييس‌جمهور در مراسم روز دانشجو نوشت: رؤساي دولت معمولا ترجيح مي‌دادند در محيطي آرام با دانشجويان مواجه شوند اما حسن روحاني امسال حتي پا را فراتر گذاشت و ترجيح داد دو روز بعد از «روز دانشجو» به دانشگاه آرام و بي‌سر‌و‌صداي «فرهنگيان» برود كه خودش به‌عنوان شخصيت حقوقي، رئيس هيئت امناي آن است و دانشگاه خودي محسوب مي‌شود.
_____
آيت‌الله محمد يزدي ظهر امروز براي انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس خبرگان رهبري از حوزه قم ثبت‌نام كرد.
_______
 تذكر آيت‌الله جنتي به هيات‌هاي اجرايي؛ افراد فاسد تأييد صلاحت نشوند.
 دبير شوراي نگهبان در جلسه اين شورا: اعضاي محترم هيات‌هاي اجرايي در بررسي صلاحيت‌ها، حق كانديدا‌ها و حق مردم هر دو بايد حفظ شود و داوطلباني كه داراي شرايط هستند، در اين هيات‌ها رد صلاحيت نشوند و افرادي كه آلوده به فساد يا فاقد شرايط هستند نيز تأييد نشوند.
 اگر دقت كافي در بررسي صلاحيت‌ها صورت بگيرد و نسبت به فساد اقتصادي و فساد اخلاقي و ضديت با حاكميت، مسامحه‌اي نشود، ديگر شاهد شكايت كمتر داوطلبان به شوراي نگهبان در بررسي صلاحيتهايشان خواهيم بود.
بصيرت؛ شام انتخاباتي شهردار تهران در شب انتخابات شورايعالي استانها!
 در حاليكه قرار است "انتخابات هيئت رئيسه شورايعالي استانها" براي سال سوم در دوره جديد فردا برگزار شود، به گفته "مرتضي الويري" رئيس شورايعالي استانها، امشب اعضاي اين شورا، شام را ميهمان پيروز حناچي شهردار تهران در مجموعه اراضي عباس‌آباد خواهند بود/ تسنيم
_____
نور علی شاه مرد.
مهر نوشت: نور علي تابنده، از دراويش گنابادي و قطب سلسله نعمت الهي در بيمارستان مهر درگذشت.
دو سال قبل هواداران تابنده در خيابان گلستان هفتم تهران، اغتشاش كرده كه منجر به شهادت محمدحسين حداديان و زخمي شدن چند مامور ناجا شد.
Shiraze.ir
نظرات بینندگان