کد خبر: ۱۳۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸
در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد:

تاکید مسئولین خرم بید بر پیشگیری از اعتیاد برای رفع آسیب های اجتماعی

مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرم بید در سالن جلسات سپاه ناحیه خرم بید برگزار و در پایان گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا شد.
به گزارش واحد شهرستانی شیرازه: دوره تربیت مربی TOT توسط معاونت اجتماعی سپاه ناحیه خرم بید و به همت واحد پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان خرم بید با حضور اساتید استانی و شهرستانی به جهت آموزش و پیشگیری از اعتیاد و محوریت عوامل اعتیاد، انواع مواد مخدر و اثرات تخریبی آن، انواع پیشگیری، تبیین سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد به صورت تئوری و کارگاهی به مدت ۲ روز با حضور ۴۵ نفر از فعالان حوزه اجتماعی برگزار گردید.
سرهنگ ستاری فرمانده سپاه ناحیه خرم بید در اختتامیه این دوره با تشریح آسیب ها و علل و عوامل اصلی معضل اعتیاد گفت: این دوره جهت ارتقا سطح دانش فعالین اجتماعی برگزار گردیده است تا با کمک دستگاه های اجرایی به صورت مردمی جهت کاهش آسیب های این حوزه فعالیت نمایند.
صادق کریمی فرماندار شهرستان خرم بید گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و آگاهی اقشار مختلف مردم از آسیب های فردی و اجتماعی و سوداگران مرگ در این حوزه اهمیت بسزایی دارد و آموزش های لازم به صورت فردی و گروهی خصوصا در مورد خانواده ها و افراد آسیب پذیر و مستعد تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: توجه به تغییر و سبک نوع اعتیاد از سنتی به صنعتی و شیوع مواد صنعتی جدید و آسیب های جدید و نو ظهور این مواد صنعتی نیاز به برنامه ریزی دقیق از حیث آموزش است.
برچسب ها: خرم بید ، اجتماعی ، اعتیاد
نظرات بینندگان