کد خبر: ۱۳۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸
به همت شهرداری شیراز برگزار می شود؛

طرح استعدادیابی فوتسال در شیراز

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با همکاری آکادمی ناظم زیر نظر سرمربی تیم ملی نخستین طرح استعدادیابی فوتسال مخصوص کودکان ۸ تا ۱۴ سال را در شیراز برگزار می‌کند.
به گزارش شیرازه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره این طرح گفت: شهرداری شیراز با مشارکت آکادمی ناظم پیگیر برگزاری طرح بزرگ استعدادیابی فوتسال در استان فارس است.

سید محمد ناظم‌الشریعه برگزاری این برنامه را گامی بزرگ برشمرد که برای نخستین بار با دعوت شهرداری شیراز انجام می‌شود و اقدامی موثر برای نخبه‌پروری، سالم‌سازی و ایجاد انگیزه در بین کودکان است.

وی افزود: برگزیدگان این طرح استعدادیابی پس از آموزش رایگان یک‌ساله مسیر را برای کسب درجات برتر طی می‌کنند و قطعا راهیابی به تیم‌های منتخب استان، تیم‌های کشوری و تیم ملی از این مسیر آسان‌تر است.

 آینده فوتسال استان درخشان می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: اجرای این طرح، آینده فوتسال استان را تامین می‌کند و برای جوانان انگیزه‌بخش خواهد بود.

کارشناس مسئول ورزش کارکنان شهرداری شیراز نیز درباره این طرح گفت:شهرداری با همکاری آکادمی ناظم زیر نظر سرمربی تیم ملی فوتسال برای نخستین بار طرح بزرگ استعدادیابی کودکان پسر ۸ تا ۱۴ سال را در شیراز کلید می‌زند.

مازیار صالحی افزود: طی مذاکرات صورت‌گرفته شهرداری شیراز موظف است امکانات سخت‌افزاری همچون سالن ورزشی را در اختیار قرار دهد و وظیفه آموزش یک‌ساله این کودکان نیز بر عهده آکادمی ناظم است.

وی با بیان اینکه طرح اولیه این برنامه استعدادیابی برای ارائه در صحن شورای اسلامی شهر شیراز در حال نگارش است، عنوان کرد: در صورت موافقت شورای شهر شیراز، طرح استعدادیابی در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

کارشناس مسئول ورزش کارکنان شهرداری شیراز اعلام کرد: برای دعوت شهروندان فراخوانی منتشر می‌شود و هر چند نفر کودک مستعد که در این طرح شناسایی شود، تحت آموزش قرار می‌گیرند و خروجی کار نیز در قالب تشکیل تیمی از اعضای برگزیده این برنامه استعدادیابی خواهد بود.
انتهای پیام/323
نظرات بینندگان