کد خبر: ۱۳۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸
علت بازداشت مدیر آپارات مشخص شد؛

مدیر آپارات با وثبقه 500 میلیونی آزاد شد

چندی پیش یک کلیپ در سایت آپارات منتشر شد که یک مجری زن در خیابان و پارک ها به سراغ کودکان و نوجوانان می رفت و از آن ها در مورد مسائل نامربوطی با سن این افراد، مانند مسائل زناشویی و نحوه به نیا آمدن و شکل گرفتن نوزاد سوال می پرسید که می دیدیم این بچه های معصوم چگونه از این سوال های مجری خجالت زده می شده و با اکراه با او حرف می زنند.
به گزارش شیرازه، چندی پیش یک کلیپ در سایت آپارات منتشر شد که یک مجری زن در خیابان و پارک ها به سراغ کودکان و نوجوانان می رفت و از آن ها در مورد مسائل نامربوطی با سن این افراد، مانند مسائل زناشویی و نحوه به نیا آمدن و شکل گرفتن نوزاد سوال می پرسید که می دیدیم این بچه های معصوم چگونه از این سوال های مجری خجالت زده می شده و با اکراه با او حرف می زنند.

مهرماه امسال خبر بازداشت عوامل ساخت این کلیپ سوالات جنسی توسط دادسرای ارشاد منتشر شد.

این ویدئو در سایت آپارات منتشر شد و در آن یک مجری زن نزد کودکان و نوجوانان حاضر در پارک و خیابان می‌رود و دور از چشم والدینشان از آن‌ها سوالاتی می‌پرسد.

انتشار این کلیپ با واکنش‌های منفی روبرو شد و در پی ثبت درخواست‌های متعدد در سامانه دادسرای ارشاد تهران برای پیگیری این مساله، عوامل تهیه این مصاحبه به دستور دادسرا و توسط پلیس اطلاعات و امنیت تهران بازداشت شدند.

انتشار این کلیپ در سایت آپارات باعث احضار و بازداشت محمد جواد شکوری مقدم مدیر سایت آپارات از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه شد.

شکوری مقدم مدیر سایت آپارات با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/


نظرات بینندگان