کد خبر: ۱۳۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸
فرمانده سپاه عشایر فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

یادواره شهدای عشایر فارس طبق برنامه در 28آذرماه برگزار می شود

سرهنگ افسری گفت: 2هزار خانواده شهید عشایر و آحاد مردم و عشایر استان برای حضور در یادواره بزرگ شهدای عشایر فارس دعوت شدند.

سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه عشایر فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، از برگزاری یادواره یادواره سرداران و ۲ هزار شهید ولایتمدار عشایر استان فارس در 28 آذرماه خبر داد و گفت: اگرچه به دلیل اغتشاشات اخیر و شرایط پیش آمده و سختی تردد به مرکز استان، این برنامه با یک تأخیر یک ماهه اجرا می شود، اما در بحث کیفیت برگزاری و دعوت از 2هزار خانواده شهید عشایر و آحاد مردم و عشایر استان، هیچ تغییری حاصل نشده است.

یادواره شهدای عشایر فارس طبق برنامه در 28آذرماه برگزار می شود

وی با بیان اینکه تا برگزاری یادواره، به نیت 2هزار شهید عشایر فارس، 2هزار خدمت به خانوارهای عشایری استان ارائه دهیم،تأکید کرد: تاکنون بالغ بر 2هزار خدمت پیش بینی شده ارائه خدمات شده است و ارائه این خدمات تا روز برگزاری یادواره ادامه خواهد داشت.

افسری با یادآوری اینکه این ارائه خدمات با همکاری نهادها مثل نهادهای حمایتی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان دامپزشکی استان، گروه های جهادی بسیج عشایر، کمیته امداد، و بهزیستی، ارائه شده است، تصریح کرد: تعمیر و مرمت خانه های نیازمندان، توزیع بسته های بهداشتی، توزیع بسته های حمایتی غذایی، نوشت افزار رایگان، و مرمت و بهسازی فضاهای آموزشی در سطح آموزشگاه های عشایری از خدمات ارائه شده است که همچنان هم ادامه دارد.

فرمانده سپاه عشایر فارس در پایان از برگزاری این یادواره بزرگ از ساعت 14 روز 28 آذرماه و در سالن شهید دستغیب شیراز با حضور مسئولین کشوری و لشکری خبر داد.

به گزارش شیرازه، یادواره بزرگ سرداران و 2هزار شهید عشایر فارس قرار بود در تاریخ 30 آبان ماه در شیراز برگزار شود که به دلیل اغتشاشات در آن ایام، با تاخیر یک ماهه، در 28 آذرماه جاری در همان مکان و همان کیفیت برگزار خواهد شد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان