کد خبر: ۱۳۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در گفتگو با شیرازه:

اول دی ماه، اختتامیه استانی جشنواره رسانه ای ابوذر در شیراز برگزار می شود/ سردار شریف، میهمان ویژه اختتامیه است

مصطفی اژدری گفت: بیش از 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مصطفی اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در گفتگو با شیرازه، از برگزاری اختتامیه مرحله استانی جشنواره رسانه ای ابوذر در تاریخ یکشنبه، اول دیماه در سالن آیت الله ربانی خبر داد.

به گفته وی، در این مراسم، مسئولین استانی، هیئت رئیسه سپاه فجر فارس، معاونین سپاه و مسئولین اقشار دعوت هستند و سردار رمضان شریف، سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران به عنوان مهمان ویژه و سخنران برنامه حضور خواهند داشت.

اژدری با بیان اینکه بیش از 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، بیان داشت: بیشترین آثار در بخش گزارش و یادداشت و کمترین آثار در بخش موشن گرافی بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با تصریح بر اینکه داوران، آثار را کاملا حرفه ای بررسی می کنند تا در مرحله کشوری به مشکلی برنخوریم افزود: همه آثار به صورت جدول بندی خوب، متوسط و ضعیف به تهران ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: جوایز به قالب ها داده خواهد شد و از هر قالب سه نفر به انتخاب هیئت داوران قابل تقدیر خواهند بود، و این در صورتی است که داوران هر سه نفر را شایسته مقام اول تا سوم بدانند، در غیر اینصورت ممکن است در بخشی، مورد تقدیر کمتری داشته باشیم.

اژدری تأکید کرد: انتظار داریم همه همکاران در مراسم اختتامیه شرکت کنند چراکه با توجه به اینکه سردار رمضان شریف نماینده سپاه در حوزه ارتباط گیری با رسانه ها هستند، فرصتی برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران خواهد بود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان