کد خبر: ۱۳۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸

پاسارگادی ها از توقف و اسکان در بستر رودخانه ها و تردد از مناطق کوهستانی خودداری کنند

ستاد مدیریت بحران شهرستان پاسارگاد به دستور صادق فلاحی فرماندار پاسارگاد در راستای مدیریت و مقابله با خطرات احتمالی ناشی از بارندگی اخیر تشکیل گردید

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان پاسارگاد به دستور صادق فلاحی فرماندار پاسارگاد در راستای مدیریت و مقابله با خطرات احتمالی ناشی از بارندگی اخیر با حضور فرماندار پاسارگاد، فرماندهی نیروی انتظامی ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان،اعضای شورای اداری صبح امروز در محل فرمانداری تشکیل گردید.

فلاحی در این جلسه مطرح نمود: ستاد مدیریت بحران پاسارگاد آمادگی لازم را جهت برنامه ریزی درست و صحیح مدیریت احتمالی بارش های باران و سیلاب را در شهرستان دارد. فرماندار پاسارگاد در ادامه از همه مسئولین خواست آمادگی لازم و کامل خود را جهت مقابله و کنترل سیلاب و جلوگیری از خطرات احتمالی را داشته تا بتوانیم با تعامل، همدلی و همکاری همه مسئولین اجرایی و نظارتی خطرات احتمالی را به حداقل و این خطرات را کاهش بدهیم .

در این جلسه فلاحی تمام ماموریت ها و مرخصی های مسئولین را لغو و اعلام نمود کلیه دستگاهها در حال آماده باش قرار گیرند و هیچ عذر و بهانه و قصور در زمینه خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم از هیچ مدیری در شهرستان پذیرفته نخواهد شد.

در پایان جلسه فرماندار پاسارگاد خطاب به همشهریان مطرح کرد، همشهریان عزیز از اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه ها و همچنین تردد از مناطق در معرض خطر بویژه مناطق کوهستانی خود داری نمایند .

نظرات بینندگان