کد خبر: ۱۳۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در گفتگو با شیرازه:

تقدیر از 40 نفر برگزیده در جشنواره های بسیج هنرمندان فارس/ ایجاد شور و حال و خلاقیت میان هنرمندان استان فارس از اهداف جشنواره

پورمنتصری گفت: اختتامیه این جشنواره های بسیج هنرمندان فارس، امروز بعد از ظهر در مجتمع فرهنگی شلمچه برگزار خواهد شد.

محمد پورمنتصری رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در گفتگو با شیرازه با بیان اینکه جشنواره های ترسم نور (نقاشی – خط و خوشنویسی) چهل فصل عشق (شعر) و روایت چهل (داستان و خاطره) به همت بسیج هنرمندان فارس با آغاز هفته دفاع مقدس کلید خورد، افزود: با حضور مسئولین فرهنگی استان در باغ موزه دفاع مقدس در یک برنامه زنده تلویزیونی از پوسترهای سه جشنواره رونمایی شد.

وی ادامه داد: در طول بیش از دو ماه، ارسال آثار تا هفته بسیج ادامه داشت و نمایشگاه ترسم نور از آثار منتخبین به نمایش گذاشته شد که مهلت ارسال آثار هم در این هفته به اتمام رسید و داوری ها آغاز شد.

پورمنتصری با یادآوری اینکه با پایان داوری، اختتامیه این جشنواره ها امروز بعد از ظهر در مجتمع فرهنگی شلمچه در شیراز برگزار خواهد شد کفت: با حضور چشمگیر شرکت کنندگان، در ترسم نور، 104اثر، در چهل فصل عشق، 64 و در روایت چهل، 170 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که امروز از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در ادامه با بیان اینکه 288 نفر با 340 اثر در جشنواره شرکت کردند که در بخش خاطره و داستان نفرات مشترکی داشته ایم، تصریح کرد: در جشنواره روایت چهل از 22 نفر، در جشنواره ترسم نور 11 نفر و در جشنواره چهل فصل عشق، از 7نفر تقدیر به عمل خواهد آمد.

پورمنتصری با تصریح بر اینکه از آثار منتخب، کتابچه هایی چاپ خواهد شد تأکید کرد: ایجاد شور و حال و خلاقیت میان هنرمندان استان فارس با موضوعات انتخابی که با توجه به بیانیه گام دوم و نیز چهل سالگی بسیج انتخاب شده بود، از اهداف این جشنواره ها بود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان