کد خبر: ۱۳۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸
رئیس سازمان بسیج عشایر فارس:

در حکومت و مرام ما، نائب امام معصوم، ولایت مطلقه دارد

سرهنگ افسری گفت: ما در سپاه عشایر فارس، بالغ بر ۹ ماه با یادواره شهدا زندگی کردیم، خندیدیم، و گریه کردیم.
به گزارش شیرازه، سرهنگ عیسی افسری رئیس سازمان بسیج عشایر فارس در یادواره بزرگ سرداران و 2هزار شهید عشایر استان فارس، با بیان اینکه شهدای ما از برخورداریها، مقامات و آسایش دنیا هیچ نخواستند تا من و شما بیاسائیم، اظهار داشت: ما عشایر زاده ها سخن پیر مرادمان را که فرمود "عشایر مدافعان و وفاداران واقعی انقلابند" را با تقدیم 10 هزار رزمنده، 613 جانباز و 47 آزاده و بالاتر از 2هزار شهید ثابت نموده ایم. چون معتقدیم این حرف، حرف دقیقی است که در حکومت و مرام ما، نائب امام معصوم، ولایت مطلقه دارد.

وی با بیان اینکه سپاه عشایر فارس و همه بسیجیان این قشر در عرصه حضور یافته و در این خصوص سنگ تمام گذاشتند تصریح کرد: سپاه عشایر فارس افتخار دارد برای این رویداد فرهنگی بزرگ با تمام سطوح جامعه اعم از مسئولین، خانواده معظم شهدا و عشایر فارس ارتباط مفید و موثری برقرار کرده که حاصل آن، این دورهمی باشکوه و مقدس است.

در حکومت و مرام ما، نائب امام معصوم، ولایت مطلقه دارد/ شهدا از مقامات و آسایش دنیا گذشتند تا من و شما بیاسائیم

افسری ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور کل و سازمان بسیج عشایر به طور خاص ماموریت داشته که خدماتی را در خصوص یادواره ارائه نماید که توزیع نوشت افزار، توسعه بیمه روستایی عشایری ، مرمت منازل محرومین و اینچنین خدماتی را ارائه کرده است.

وی از ناکافی بودن خدمات ذکر شده عذرتقصیر خواست و از همکاری دستگاه های اجرایی از جمله بسیج جامعه پزشکی، اداره کل اوقاف، اتحادیه تعاونی عشایری، اداره کل آموزش و پرورش عشایری، مرکز فرهنگی عشایر و دیگر دستگاه های مرتبط که در این امر مقدس همکاری کردند، تشکر کرد و اظهار داشت: ما بالغ بر ۹ ماه با یادواره شهدا زندگی کردیم، خندیدیم، خود را جای پدران و فرزندان شهدا گذاشتیم و در فراق پسر و پدر، گریه کردیم.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان