کد خبر: ۱۳۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸

فراخوان پذیرش کارخانه نوآوری شیراز

فراخوان عمومی پذیرش کارخانه نوآوری شیراز در حوزه‌های توسعه بازار، توسعه ارتباطات، توسعه کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ منتشر شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: از یکم دی پذیرش کارخانه نوآوری شیراز برای تیم‌های استارت آپی، فریلنسرها، شرکت‌ها و سرمایه گذاران و شتاب دهنده‌ها در کارخانه انجام می‌شود و تیم‌ها می‌توانند رزومه کاری خود را به رایانامه Info@shirazsuf.ir ارسال کنند.
مهرداد سهرابی افزود: پس از تایید کمیته جذب، استقرار دفاتر کاری در کارخانه نوآوری شیراز انجام می‌شود و طبق پیش بینی صورت گرفته کارخانه نوآوری شیراز تا پایان دی ماه آماده بهر ه برداری خواهد بود.

وی تصریح کرد: کارخانه نوآوری شیراز در فضایی به مساحت بیش از ۷ هزار متر و در محل کارخانجات مخابراتی ایران (ITMC) تجهیز شده است و به زودی به محلی برای رونق ایده‌های فناورانه تبدیل می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: هدف از ایجاد کارخانه نوآوری شیراز شکل گیری یک اکوسیستم حاوی استارت آپ ها، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران، فروشندگان و موسسات آکادمیک و دانشگاهی است.

سهرابی، این کارخانه را فضایی برای استقرار نمایندگان کسب و کارها، شتاب دهنده‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری، کارشناسان و مدیران مراکز فناوری و نوآوری و تیم‌های استارت آپی اعلام کرد که محیط کاری مشترک با پویایی و یادگیری بالا فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: امکانات در نظرگرفته شده برای کارخانه شامل فضای کار اشتراکی مخصوص تیم ها و گروه های استارت آپی، فضای کار اختصاصی برای افراد مستقل، دفاتر اداری مخصوص استقرار شرکت ها و صندوق های سرمایه گذاری، مراکز نوآوری، شتاب دهنده ها، هلدینگ ها، بانکها، فضای برگزاری آمفی تئاتر و رویدادهای مرتبط با توسعه فناوری و گسترش کسب و کارهای دانش بنیان است.

مدیرکل ICT استان فارس گفت: اتاق جلسات، کلاس ها و کارگاه های آموزشی و امکانات جانبی مانند باشگاه ورزشی، کافه، اتاق تلفن و فضای استراحت را از دیگر موارد پیش بینی شده برای کارخانه نوآوری شیراز بیان کرد.

نظرات بینندگان