کد خبر: ۱۳۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

خانه احزاب فارس تا قبل از انتخابات کار خود را آغاز می کند

احمدی زاده گفت: با شناسایی مکان مناسب، خانه احزاب راه اندازی خواهد شد.

سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در گفتگو با شیرازه با بیا ن اینکه برای راه اندازی خانه احزاب در استان فارس مشکل خاصی نداریم و با شناسایی مکان مناسب، خانه احزاب راه اندازی خواهد شد اظهار داشت: به دنبال این هستیم که تا قبل از انتخابات این امر را راه اندازی کنیم.

خانه احزاب فارس تا قبل از انتخابات کار خود را آغازمی کند

به گفته وی، مکان های مختلفی برای خانه احزاب فارس پیش بینی شده اما در بررسی های انجام شده، متوجه شدیم از نظر موقعیت و امکانات، تناسب زیادی با احزاب ندارد، اما امیدواریم در یکی دو هفته آینده با شناسایی مکان های جدید و با امکانات متناسب با خانه احزاب، را مشخص شدن مکان، خانه احزاب فارس را به بهره برداری برسانیم.

احمدی زاده تأکید کرد: هم اکنون در حال بررسی هستیم و این امر را رها نکرده ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در تاریخ 20 مهرماه سال جاری، در نشست مشترک احزاب سیاسی شهرستان شیراز به میزبانی فرمانداری این شهر، گفته بود: تشکیل خانه احزاب یکی از اولویت‌های حوزه سیاسى استان است که با پیگیرى‌هاى انجام شده، مکانی جهت واگذارى به خانه احزاب استان در نظر گرفته شده است.

محمدرضا امیری، فرماندار شیراز هم در این نشست، با اشاره به الزامات مردم سالاری اظهار داشت: معتقدیم تحکیم پایه‌های نظام مردم سالاری دینی با حضور جریان‌ها و بازیگران عرصه‌های مختلف امکان‌پذیر است و یقینا یکی از بازیگران و کارگردانان عرصه سیاسی جامعه، تشکل‌ها و احزاب سیاسی هستند.

وی با بیان اینکه فصل انتخابات بهار احزاب سیاسی است اما فعالیت احزاب نباید محدود به زمان انتخابات باشد، افزود: انتظار است که احزاب سیاسى در برهه‌هاى مختلف زمانى در مباحث مختلف ایفاى نقش کنند و معتقدیم که این نشست‌ها و گفت‌وگو ها دامنه و وسعتش در سطح جامعه ترویج داده شود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان