کد خبر: ۱۳۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۸

سرقت مسلحانه خودرو در فسا نافرجام ماند

فرمانده انتظامی فسا گفت: با هوشياري راننده و اقدام به موقع پلیس، سرقت مسلحانه خودرو در فسا نافرجام ماند و سارق مسلح نيز دستگیر شد.
به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر يك فقره درگیری منجر به جرح در یکی از محلات اين شهرستان، بلافاصله اکیپ پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در محل حاضر و با مدیریت صحنه، يك نفر مجروح را به بیمارستان انتقال و طرف مقابل را براي بررسی بيشتر به یگان انتظامی انتقال داده شد.

فرج رستمی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مجروح تحت عنوان مسافر، سوار بر خودرو شده و در مسیر با اسلحه راننده را تهدید و قصد سرقت خودرو داشته است که راننده با هوشياري و سماجت اسلحه را از سارق گرفته و با يكديگر درگير مي شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق مسلح سوابق قتل را در پرونده خود دارد، اظهار کرد: در بازرسی از وسايل همراه متهم، یک قبضه اسلحه جنگی، چراغ گردان و آژیر پلیسی متعلق به سارق نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستمی با بيان اينكه تحقیقات براي کشف زوایای پنهان موضوع کماکان ادامه دارد، از همكاري شهروندان با پليس در خصوص ناكام ماندن سرقت مسلحانه تقدير كرد.
انتهای پیام/323

برچسب ها: سرقت مسلحانه ، فسا ، مسافر
نظرات بینندگان