کد خبر: ۱۳۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۸

بسته پیامکی شبانه شیرازه 98/10/1

در این بسته پیامکی مروری بر خبرهای امروز خواهیم داشت.
بسته پیامکی شبانه شیرازه 98/10/1

 به نام صلح و رفاه، در پي سلب آزادي هستند.
 حجت‌الاسلام تويسركاني، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج در سخنراني كنگره ملي ١٥٠٠ شهيد هرمزگان: جرياني در درون كشور به نام صلح، رفاه و پيشرفت به دنبال اين هستند كه آزادي و ثمره خون هزاران شهيد را از ما بگيرند كه به هيچ وجه موفق نخواهند شد.
 هر كجا عدالت، آزادي، معنويت، اخلاق، پيشرفت و رفاه ديديد، آنجا اسلام اجرا شده است (پايگاه خبري هرمز)

______
 كيهان: دلال رابطه با آمريكا و اسرائيل در برنامه تلويزيوني چه ميكند؟.
 شوكران: عليرغم تلاش كيهان، برنامه پخش ميشود.
 روزنامه «كيهان» روز گذشته در خبري با انتقاد از دعوت برنامه تلويزيوني «شوكران» با اجراي پيام فضلي نژاد از شيرين هانتر نوشت: هانتر، از اعضاي سازمان ناياك است كه با راهبرد تغيير تدريجي و استحالۀ سياسي و عقيدتي، عليه نظام جمهوري اسلامي ايران فعاليت مي‌كنند.
 با توجه به سابقه روشن سازمان ناياك در فعاليت عليه نظام، جاي سؤال است كه چرا حوزه هنري (وابسته به سازمان تبليغات اسلامي) به‌عنوان سرمايه‌گذار برنامه «شوكران» مجوز خودنمايي يكي از اعضاي ناياك را صادر كرده و چرا رسانه ملي آن را در نوبت پخش قرار داده است؟
 پيج اين برنامه كه انبوهي از انتقادات را به صورت تهاجمي عليه اين روزنامه و مدير مسئول آن بازتاب داده، امروز به نقل از روابط عمومي شبكه ٤ از پخش گفت و گو با هانتر در موعد مقرر خبر داد.
______
يك بام و دو هواي رسانه هاي غربي درباره قطعي اينترنت ايران و هند.
 سايت ضدانقلاب يورونيوز در گزارشي كوتاه درباره قطعي اينترنت و تلفن بسياري از شهرهاي هند با هدف خنثي كردن اعتراضات به قانون اعطاي شهروندي به غيرمسلمان خارجي، كه منجر به كشته شدن دهها نفر شده است با تمجيد از اقدام دولت اين كشور نوشت: برخي از كشورها از اين روش براي مواجه با معترضان استفاده مي كنند تا آنها نتوانند به سازماندهي اعتراضاتشان دست بزنند.
اين گزارش در حالي است كه همين سايت براي قطعي يك هفته اي اينترنت همزمان با اغتشاشات در ايران بيش از ۲۰ گزارش مغرضانه با عناويني همچون: قطع اينترنت در ايران نخستين نمونه از نظر پيچيدگي در جهان»، «هزينه ۳ هزار ميلياردي براي ۴ روز قطعي اينترنت» و «قطع اينترنت در ايران يك خاموشي تاريخي بود» را منتشر كرده بود.
_______
«سردار فضلي» از بيمارستان مرخص شد.
 سردار جانباز «علي فضلي» فرمانده دانشگاه افسري و تربيت پاسدار امام حسين (ع) كه به دليل عوارض ناشي از مجروحيت و جانبازي، در بيمارستان بستري شده بود پس از طي كردن مراحل درمان از بيمارستان مرخص شد.
_______
 سپاه و بسيج همراه با مردم در عمليات جست‌و‌جوي فرهاد خسروي، كولبر مفقودشده مريواني كه جان خود را از دست داد حضور داشتند.
 پايگاه خبري كردتودي در گزارشي خبري تصويري نوشت: سپاه سروآباد و بسيج مردمي منطقه هورامان از اولين دقايق جست‌و‌جو كولبر مفقودشده مريواني در كنار مردم محلي، ياريگر پيدا شدن پيكر يخ زده فرهاد ١٧ ساله بودند.
 فرمانده پايگاه بسيج منطقه از همان ابتدا نيروها و امكانات تحت اختيار و بسيج مردمي منطقه را راهي كوهستان كرد تا در كنار جست‌و‌جوگران باشند.
______
 پرونده هفت سنگان به صورت ويژه درحال رسيدگي است.
 آيت الله رئيسي، رئيس قوه قضائيه در نشست هم‌انديشي احياي حقوق عامه در برنامه‌ريزي شهري: پرونده هاي كلاك و هفت سنگان به صورت ويژه درحال رسيدگي است.
وقتي نتيجه اين پرونده ها به قطعيت رسيد به اطلاع مردم مي رسانيم(صبح قزوين)

Shiraze.ir
نظرات بینندگان