کد خبر: ۱۳۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۸

"ابوذر" در فارس به کار خود پایان داد/ اعلام اسامی رتبه های برتر

اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای "ابوذر" در شیراز برگزار شد.

به گزارش شیرازه، دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی برترین ها در ٢٩ شاخص و بخش‌های مختلف این جشنواره به ایستگاه پایانی خود رسید.

در این آئین، جانشین فرمانده سپاه فجر و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران، سردبیران و دبیران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های مختلف حضور داشتند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در آئین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی، ایجاد انگیزه، شور و نشاط در اصحاب رسانه و بررسی چالش‌ها و معضلاتی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در دوره پیشین که در استان فارس برگزار شده بود در هفت قالب این جشنواره برگزار شد و بیش از ٣٠٠ اثر از خبرنگاران استان آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده بودند، افزود: دومین جشنواره ابوذر در استان فارس در هشت محور خبر، یادداشت و مقاله، گام دوم انقلاب، گزارش، مصاحبه، تیتر و عکس برگزار شد.

به گفته اژدری، در این جشنواره ٥١٥ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره در استان فارس ارسال شد که آثار ١٦ نفر از مجموع ٤٠ نفر مرد و ٣٦ نفر زن شرکت کننده به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

اژدری گفت: داوران این جشنواره را دکتر هژیر فتحی، علی محمد پشوتن و محمدامین دانشور بودند.

منتخبین این جشنواره برگزیدگان در قالب گزارش، به ترتیب سیده نصرت شجاعی، فاطمه ایزدی و محمد امین افشارپور رتبه های اول تا سوم بودند و مرضیه امیری و سیده نصرت شجاعی شایسته تقدیر شدند.

در قالب بدون رتبه اول، احمد سهرابی و فاطمه ایزدی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند و در قالب تیتر، به ترتیب محمد امین افشارپور، فاطمه ایزدی و باز هم محمدامین افشارپور حائز رتبه های برتر و نیز محمدامین افشارپور و سیده نصرت شجاعی شایسته تقدیر شدند.

در قالب خبر هم بدون رتبه اول، محمدامین افشارپور و مرضیه امیری رتبه های دوم و سوم و علی پرنیان شایسته تقدیر شدند.

همچنین در قالب یادداشت و مقاله، به ترتیب فرزاد وثوقی رتبه اول و سعیدرضا امیرآبادی رتبه دوم و سوم را کسب کردند و نجمه اشرفی شایسته تقدیر شد.

در قالب عکس، امیر صادقیان، ساسان یگانه و احمدرضا مداح رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در موشن گرافی، بدون حائز رتبه اول و دوم، زهرا مطهری رتبه سوم را کسب کرد.

در قالب گام دوم انقلاب، محمدعلی رضایی زاده، مجتبی اشرفی و فاطمه رعیت نژاد رتبه های برتر را کسب کردند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان