کد خبر: ۱۳۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۸
سرلشکر جعفری:

رمز موفقیت‌های انقلاب اسلامی در مراحل مختلف حضور و پشتیبانی مردم بوده است

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله الاعظم گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در سال‌های دوران دفاع مقدس حضور و نقش آفرینی مردم باعث شد که انقلاب اسلامی بتواند چالش‌ها را به آسانی پشت سر بگذارد..
 سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله الاعظم در همایش راهکار‌های اجرایی بیانیه گام دوم و تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب در شیراز اظهار داشت: رمز موفقیت‌های انقلاب اسلامی در دوران‌ها و مراحل مختلف حضور و پشتیبانی مردم بوده است.

وی تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در سال‌های دوران دفاع مقدس حضور و نقش آفرینی مردم باعث شد که انقلاب اسلامی بتواند چالش‌ها را به آسانی پشت سر بگذارد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه نقش‌آفرینی مردم در تمامی بحران‌ها موجب شد که دشمنان ما سر افکنده شوند، تصریح کرد: اگر این نقش آفرینی درست انجام نشود نمی‌توانیم از بحران‌ها عبور کنیم.

وی افزود: بیداری و نقش آفرینی مردم در مقابله با فتنه ۸۸ موجب شد که مردم پیروز میدان شوند و فتنه خنثی شود.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانیه مهم و تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این بیانیه مهم چراغ راه آینده ما است و همه افراد باید در تحقق آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در این بیانیه به نقش جوانان بسیار تاکید شده است و نقش آفرینی جوانان می‌تواند بسیار موثر باشد، تصریح کرد: در دوران جنگ هم بسیاری از فرماندهان و نیرو‌ها از جوانان بودند که توانستیم با موفقیت این دوران را سپری کنیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله الاعظم اظهار داشت: در این بیانیه به پتانسیل جوانان و حرکت جهادی بسیار تاکید شده است که باید محور حرکت ما در آینده باشد.

سرلشکر جعفری افزود: از شهر شیراز که مردم آن به ایمان و مومن بودن مشهور هستند انتظار می‌رود که در حرکت به سمت تحقق گام دوم انقلاب پیشرو باشند و با سرعت در تحقق این مهم گام بردارند.

نظرات بینندگان