کد خبر: ۱۳۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۸
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در پاسارگاد:

مردم به مسئولینی که فرزندانشان در کشورهای غربی زندگی میکنند اعتماد ندارند

سردار نوعی اقدم گفت: خواسته آمریکا همیشه این بوده که من باشم و شما نباشید و هیچ وقت از شما نباشید عبور نکرده
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد نشست نهضت روشنگری بمناسبت دهه بصیرت در حسینیه سعادتشهر با حضور امام جمعه سعادت شهر، سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب ، فرمانده سپاه پاسارگاد ، فرماندار پاسارگاد،جمعی از مسئولین ومردم برگزار شد .
فرمانده قرارگاه حضرت زینب ضمن اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت و هوشیاری و آگاهی مردم فهیم ایران در تمامی صحنه های انقلاب افزود: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب ما پاسداران را برای نوکری مردم تربیت کرده است و ما طوری تربیت شدیم که غبار غم روی هیچ کسی حتی یک کودک ، کودکستانی ننشیند و ما حاضریم صدبار جانمان را فدای مردم کنیم و مشروعیت ما به ملت است و ملت سرور ما هستند و مسئولین باید با مردم صادق باشند .
وی ادامه داد : خواسته آمریکا همیشه این بوده که من باشم و شما نباشید و هیچ وقت از شما نباشید عبور نکرده ، او گفت: اگر در آینده ادبیات امریکا نسبت به ما تغییر کرد  بدانید که انقلاب ما به آمریکا صادر شده است .
وی افزود : اراده الهی این است که آنچه ما می خواهیم می شود و آنچه دشمنان خواسته اند تا به حال نشده است ، مانند انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی که هردو را ما پیروز شدیم و اراده الهی در برپا کردن حزب الله لبنان با امام یار بود که ابتدا با ۵نفر شروع شد و امروز حزب‌الله لبنان ادبیات مقاومت منطقه است.
سردار نوعی اقدم گفت : دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکا و اسرائیل ، داعش را برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران درست کرده بودند که از طریق سوریه به کشور وارد شوند ولی به دستور رهبر معظم انقلاب سپاه وارد میدان جنگ شد و نگذاشت داعش کاری از پیش ببرد .
او گفت : بعضی ها میگویند چرا ما در سوریه میجنگیم ، ما میگوییم سوریه حیات خلوت ماست ، سوریه محل استقرار نیروهای استراتژیک ماست و ما اگر سوریه را از دست بدهیم حزب الله از بین میرود .
وی در مورد درگیری های اخیر گفت : بعضی ها از داخل کشور میدانستند که بنزین قرار است گران شود و با دشمنان انقلاب در داخل و خارج از کشور منتظر بودند تا نقشه های خود را عملی کنند ولی باز مردم بصیر ایران این فتنه هارو نقش بر آب کردند .
فرمانده قرارگاه حضرت زینب در مورد صحبت های رییس جمهور بعد از گرانی بنزین گفت : ما با دهن کجی به مردم مخالفیم ، چرا مردم را قافل گیر میکنید ، چرا درآمد و هزینه ها را شفاف به مردم نمی گویید ، چرا تحریک میکنید و مردم را عصبانی میکنید ، چرا رییس جمهور میگویید من از گرانی بنزین خبر نداشتم ، مردم را چی فرض کردید و چرا به مردم دروغ میگویید ، مگر میشود کار به این بزرگی اتفاق بیافتد و رییس جمهور خبر نداشته باشد .
سردار نوعی اقدم گفت : در مملکت ما مردم به بعضی از مسئولین اعتماد ندارند زیرا آنها شعار مرگ بر آمریکا سر میدهند ولی فرزندان و خانواده هایشان در آمریکا و کشورهای غربی زندگی میکنند و واقعا به این ها نمی شود اعتماد کرد.

    نظرات بینندگان