کد خبر: ۱۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۰

در استانداری فارس متخصصان لازم را نداریم

نماینده مردم شیراز در خانه ملت از وضعیت موجود مدیریت‌های ستادی در استانداری فارس و نبود مشاوران تخصصی انتقاد کرد و گفت: در استانداری یک فردی که تخصص او صنعت باشد نداریم و چگونه می‌خواهیم به سمت صنعتی شدن حرکت کنیم.

حسین ذوالانوار در جلسه مشترک نمایندگان و برخی از مدیران استان فارس با استاندار این استان اظهار داشت: در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف تجارت و سلامت افراد متخصص را در استانداری فارس نداریم که باید استاندار جدید برای این موضوع برنامه ویژه در نظر گرفته و آن را مورد توجه جدی قرار دهد.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: همچنین باید کاگروه‌های جدیدی که در استان نداریم فعال شده و برای مسائل مهم و کلان فارس در آنها برنامه‌ریزی شود.
وی بیان کرد: کارگروه‌های استانی فارس ضعیف هستند که باید استاندار نسبت به تقویت آن اقدام کرده و کمیته‌های تخصصی را نیز در کنار آن ایجاد کند.
این نماینده مجلس از استاندار خواست تا تکلیف اعتبارات فرهنگی در این استان را مشخص کرده و اعلام کند که این اعتبارات کجا رفته است و اگر نیز وجود دارند صرف کارهای فرهنگی شود.
عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مشکل استان فارس نبود کمیته‌ها و کاگروه‌های مختلف نیست و در این استان مشکل اصلی نبود تعامل بین نمایندگان، مدیران ارشد و مسئولان است.
احمدرضا دستغیب اظهار داشت: آنچه نیاز داریم را در جلسه‌های مشترک حل نمی‌کنیم و در تمام جلسات اگر حاضر شده‌ایم، مسئله طوری بوده که نشستیم، گفتیم و برخاستیم.
دستغیب تصریح کرد: قصد بذرباشی بی‌ثمری و یاس در جلسه‌ها و کمیته‌ها را ندارم اما مهم‌ترین مشکل ما نداشتن تعامل است.
وی تصریح کرد: تا تعامل و همدلی بین نمایندگان و مدیران نباشد در این استان به جایگاه مطلوب نمی‌رسیم و باید از فرصت‌ها استفاده کرد و جایگاه استان را ارتقا داد.
نماینده مردم شهرستان داراب و زرین دشت نیز در این جلسه که به منظور تشکیل کارگروه و کمیته‌های جدید تخصصی در این استان با حضور تعدادی از نمایندگان و مدیران در دفتر استاندار برگزار شده بود در سخنانی گفت: حلقه مفقوده کارگروه‌های این استان کمیته‌های تخصصی است که باید با برنامه‌ریزی تمام به این سمت حرکت کنیم.
محمدمهدی افشاری تصریح کرد: باید طوری برنامه‌ریزی‌ها برای این کمیته‌ها انجام شود که ماموریت آن پیگیری مشکلات کلان استان با حضور تعدادی از مدیران و نمایندگان در تهران باشد.
افشاری ادامه داد: همچنین باید کارگروه‌هایی که در این استان وجود دارد و بازخورد آنان ضعیف است تقویت شود تا جسله‌های بیهوده برگزار نکنند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان