کد خبر: ۱۳۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

تقدیر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از حوزه ارتباطات و امور بین الملل

مهندس سیدمجید صدری، با ارسال لوحی، از حوزه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، به دلیل برگزاری و اجرای موفق نمایشگاه تلکام پلاس و بازتاب مطلوب آن، تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش شیرازه، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت با ارسال لوح تقدیر، از مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و همکاران ایشان به خاطر برگزاری و اجرای موفق نمایشگاه تلکام پلاس و بازتاب مطلوب آن نزد اذهان و رسانه ها، تشکر و قدردانی کرد. 

متن لوح مهندس صدری به شرح زیر است:
 من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق
نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی که امسال با رویکردی جدید تحت عنوان "تلکام پلاس” به اجرا درآمد، همراه با حضور مفید و موثر مجموعه مخابرات ایران علی رغم کم بودن زمان هماهنگی ها و لزوم شرکت در آن به بهترین وجه ممکن با توجه به اهمیت برند شرکت مخابرات ایران بود.

حضور موفق و پررنگ شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه و بازتاب های مناسب آن در جامعه مخابراتی کشور، قطعاً مرهون زحمات جنابعالی و همکاران پرتلاش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل است.

به همین مناسبت، وظیفه خود می دانم از تلاش های یکایک شما عزیزان در برگزاری موفق نمایشگاه که با حداکثر صرفه جویی در هزینه ها و بیشترین بهره وری ممکن در میان دیگر شرکت کنندگان محقق شد، تشکر و قدردانی کرده و از خداوند بزرگ، سلامتی، سرافرازی و توفیق هرچه بیشترتان را آرزو نمایم.
                                                                                    مجید صدری
                                                                                     مدیرعامل


گفتنی ست، بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی با عنوان "مخابرات و راه حل های نوآورانه” از روز سه شنبه، ۲۶ آذرماه سال ۹۸ افتتاح و در روز جمعه، ۲۹ آذرماه به کار خود پایان داد که شرکت مخابرات ایران با ارایه سرویسهای تجاری، میزبان بازدیدکنندگان در سالن ۳۸ نمایشگاه بین المللی تهران بود.


نظرات بینندگان