کد خبر: ۱۳۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۸

پرونده شهردار اسبق صدرا چه شد؟

دادستان شیراز آخرین وضعیت پرونده شهردار اسبق صدرا را تشریح کرد.
حیدر آسیابی شنبه در حاشیه دیدار مردمی در مساجد که با عنوان هر مسجد یک حقوقدان مطرح است به خبرنگاران بیان کرد: یکی از اولویت‌های قوه قضائیه در کشور حضور در میان مردم و ارتباطات بودن واسطه با مردم است.

دادستان شیراز تاکید کرد: حضور مسئولان در مساجد به نوعی تکریم ارباب رجوع مراجعه کنندگان به قوه قضائیه است و حضور در مساجد نیز یکی از این روش‌ها و در جهت تبیین این بحث است.

وی در خصوص تأثیر مساجد در حل مشکلات مردمی نیز خاطرنشان کرد: محور قرار دادن مساجد و تاکید بر حضور مردم و مسئولین در مساجد علاوه بر اینکه منجر به حل مشکلات در جامعه ان هم بدون واسطه خواهد شد نقش قابل توجه‌ای در افزایش سرمایه‌های اجتماعی دارد.

آسیابی در تاکید بر افزایش سرمایه‌های اجتماعی متذکر شد: سرمایه اجتماعی پس از برخورد مناسب مدیران با مردم و حل مشکلات در مساجد ایجاد خواهد شد و از این جهت محور قرار دادن مساجد در جهت رفع مشکلات می‌تواند نقش بی بدیلی داشته باشد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص شهردار صدرا بیان کرد: این پرونده همچنان در جریان دستگاه قضائی قرار دارد و شهردار و رئیس شورای شهر پیشین شهر صدرا در بازداشت قرار دارند.

آسیابی افزود: صدور کیفرخواست در این پرونده منوط به دریافت گزارش نهایی دستگاه‌های مرتبط است و امکان صدور کیفرخواست پس از دریافت گزارش‌های نهایی امکان پذیر است.
نظرات بینندگان