کد خبر: ۱۳۵۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۸

آغاز ساخت مجتمع ورزشی تفریحی گلستان شیراز

ساخت مجتمع ورزشی تفریحی گلستان در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۲۰۰ متر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در شیراز آغاز شد.
ساخت مجتمع ورزشی و تفریحی گلستان شیراز در زمینی به مساحت ۷هزار و ۲۰۰ متر مربع در محدوده شمال شرقی شیراز آغاز شد؛ این مجتمع شامل سالن‌های ورزشی برای ورزش‌های غیرتوپی و آبی، مرکز بازی کودکان، وفضا‌های تفریحی و سرگرمی است.

شهردار شیراز با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و فشار‌های روانی بر شهروندان، افزود: اهمیت ایجاد طرح‌های نرم افزاری مانند مجموعه تفریحی و ورزشی، پردیس تئاتر و سالن‌های سینما از احداث پل و بزرگراه برای شهروندان ارزشمند است.

اسکندرپور با ابراز خرسندی از کلنگ زنی پردیس تئاتر جنوب کشور در میدان نصر و مجتمع ورزشی تفریحی گلستان در بولوار سرداران، گفت: در دو هفته گذشته دو طرح فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری در منطقه ۱۱ که از جمله مناطق کمتربرخوردار شیراز محسوب می‌شود، آغاز شده است.

او با سپاسگزاری از سرمایه گذار مجتمع ورزشی تفریحی گلستان افزود: با توجه به موقعیت قرارگیری طرح در بولوار سرداران و ارزش بالای اقتصادی زمین آن سرمایه گذار می‌توانست با تغییر کاربری ارزش افزوده کسب کند، اما سرمایه گذار این زمین را به طرح ورزشی اختصاص داد.

شهردار شیراز بیان کرد: برای ساخت این طرح حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. زمین و سرمایه گذاری مربوط به مالک است و شهرداری بستر ساخت طرح را فراهم کرده است.

اسکندرپور با اشاره به زمین ۶ هزار مترمربعی در میدان احسان با کاربری ورزشی از همه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و ساخت مجتمع ورزشی ویژه بانوان در آن قطعه زمین دعوت کرد.

سعید نظری ناظر شورای شهر در منطقه ۱۱ شیراز گفت: در طرح ۶ کیلومتری لوله‌گذاری آب‌های زیرسطحی این منطقه با اعتبار۱۲ میلیارد تومان برای امسال، ۳ کیلومتر آن اجرا شده و مابقی نیز تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

برزگر شهردار منطقه ۱۱ شیراز هم در این آیین گفت:دو طرح ورزشی دیگر نیز در منطقه ۱۱ شامل یک طرح در خیابان سهراب سپهری وطرح مجموعه ورزش‌های ساحلی آماده شده است که تا پایان امسال با استفاده از سرمایه گذار ساخت آن آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸
0
آخر بلوار شهید باهنر شیراز یک مجتمع ورزشی نیمه کاره هست
که حد اقل در ده سال گذشته که مسیر من آن طرف است. و روزانه آن را می بینم رها شده است