کد خبر: ۱۳۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر:

۹ دی نماد بصیرت انقلابی ملت ایران است/ بسیجیان پیشگامان عصر ظهور هستند

فرمانده سپاه فجر گفت: حضور فعال و هوشمدانه نیرو‌های مسلح اعم از نظامی و انتظامی بویژه بسیج در مقابله با تهدیدات مختلف، سلامت و ماندگاری انقلاب اسلامی را بیمه کرده و بسیجیان عزیز پیشگامان عصر ظهور هستند.
 سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با جمعی از معاونین و مسئولان اقشار سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه بسیج قدرتمندانه از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند، گفت: حضور فعال و هوشمندانه نیرو‌های مسلح اعم از نظامی و انتظامی بویژه بسیج در مقابله با تهدیدات مختلف، سلامت و ماندگاری انقلاب اسلامی را بیمه کرده و بسیجیان عزیز پیشگامان عصر ظهور هستند.

او با بیان اینکه نقش آفرینی به مثابه خواص جامعه یکی از رسالت‌های مهم بسیجیان است، گفت: ترویج فرهنگ انقلابی و کار جهادی در جامعه همواره باید بعنوان سرلوحه اصلی برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج در نظر گرفته شده وقبل از هرگونه اقدامی باید عمل دشمن را پیش بینی کرده باشیم.

سردار غیاثی با بیان اینکه ۹ دی نماد بصیرت انقلابی ملت ایران است، گفت: ملت شریف ایران با حضور گسترده و نقش آفرینی موثر در تمام برهه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی همواره توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام اسلامی را ناکام گذاشته اند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه امنیت پایدار کشور ثمره ایثار و شهادت مدافعان امنیت در نیرو‌های مسلح کشور است، گفت: در انتخابات پیش رو شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای خواهیم بود و این حضور گسترده مردم در انتخابات تجدید بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و آرمان‌های والای شهیدان است.

نظرات بینندگان