کد خبر: ۱۳۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۱ دی ۱۳۹۸
بسته حوادث شیرازه؛

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در فارس/کشف محموله‌های کالای قاچاق میلیاردی در آباده/توقیف ۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کازرون

مهم‌ترین حوادث چند روز گذشته را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
مهم‌ترین حوادث چند روز گذشته را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در فارس

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف ۲۰۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر به سطح شهر شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی به محور مرودشت – شیراز اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۵۲ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ ملک زاده ادامه داد: همچنین در یک عملیات دیگر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار‌های اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پراید را در یکی از ورودی‌های شیراز متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو نیز، ۵۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص ۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مبارزه بی امان با مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.
توقیف ۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف ۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در طرح انضباط بخشی ترافیکی سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون گفت: طرح انضباط بخشی ترافیکی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح شهرستان کازرون توسط ماموران در یک ماه اخیر به مرحله اجرا در آمد.

او ادامه داد: در نتیجه این طرح ۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه موتورسیکلت و خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: اجرای طرح انضباط بخشی ترافیکی در پاسخگویی به مطالبات مردمی به صورت مستمر ادامه داشته و از مردم انتظار می‌رود به صورت قانونمند تعامل و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

کشف محموله‌های کالای قاچاق میلیاردی در آباده


فرمانده انتظامی آباده از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان آباده اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی کردند.

او افزود: در این رابطه ۲ دستگاه اتوبوس، یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه تریلر که حامل کالای قاچاق بودند، شناسایی و متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۲ حلقه لاستیک خارجی، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹۰۰ عدد شمع خودرو، ۹ عدد چمدان و ۹ عدد قوطی پودر دستگاه کپی و پرینتر قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به دستگیری ۴ قاچاقچی کالا در این رابطه و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، گفت: ارزش این محموله‌های کشف شده یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۲ موتورسیکلت قاچاق در ممسنی


فرمانده انتظامی ممسنی از کشف دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس شهرستان قرار گرفت.

او بیان کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان در بازرسی از یک دستگاه سواری پراید دو دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت‌های کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

کشف سیگار قاچاق میلیاردی در لارستان


فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۲۹۱ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان از خبری مبنی بر نگهداری سیگار قاچاق در یک منزل مطلع شدند.

او ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی، مأموران به محل مورد منظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۲۹۱ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف محموله قاچاق میلیونی در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف دو محموله قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدعبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی پل آبگینه شهرستان کازرون با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند. قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله کالای قاچاق از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را دارند.

او افزود: مأموران انتظامی باانجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودرو مورد نظر را توقیف و در بازرسی از آن ۷۲ عدد مایع جرم گیر، ۱۴۴ بسته پوشاک بچه، تعداد ۶۰ عدد چراغ مطالعه و ۱۷۰ بسته شکر قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: همچنین در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی در بازرسی از یک منزل ۴۲ عدد لنت خودرو و ۱۳ عدد کمک ماشین سنگین قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سارق خودرو پس از ۲ ساعت دستگیر شد


فرمانده انتظامی اقلید ازدستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید گفت: برابر خبر دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو، بلافاصله موضوع در دستور کارماموران انتظامی این شهرستان قرارگرفت.

او افزود: با تلاش مأموران انتظامی و پس از ۲ ساعت، خودرو سرقتی در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ صارمی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان جهت پیشگیری از سرقت خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

خودرو پراید طعمه آتش شد/آتش مهار شد


آتش‌نشانان کازرونی، آتش سوزی خودروی پراید را مهار کردند.

مهدی صادق‌زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون اظهار کرد: بر اساس گزارش دریافتی از سامانه ۱۲۵، شامگاه امشب یک دستگاه خودروی پراید در بلوار ارتش دچار آتش‌سوزی شد که تیم اطفاء حریق ایستگاه شماره یک موفق شدند در کمترین زمان ممکن، آتش را مهار کنند.

او افزود: در اثر این حادثه موتور خودرو، سیم‌کشی موتور و بخش‌هایی از کاپوت جلو در آتش سوخت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون تصریح کرد: توصیه ما به همه رانندگان این است که حتما یک خاموش‌کننده پودر و گاز آماده به کار در خودروی خود داشته باشند تا در زمان مواجهه با چنین حوادثی بتوانند با استفاده از آن میزان خسارت را به حداقل برسانند.



نظرات بینندگان