کد خبر: ۱۳۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۸
حجت الاسلام والمسلمین حدائق:

برخی مسئولان هنوز خواب هستند

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس گفت: امروز برخی مسئولان خواب هستند و می خواهند به سوی دشمنان دست دراز کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، شامگاه یکشنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به اینکه باید ادامه دهنده سیره بزرگان باشیم، اظهار داشت: مقید بودن شیخ مرتضی انصاری به قرائت زیارت عاشورا و زیارت جامعه از جمله کارهایی است که اکنون نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز با بیان اینکه تزکیه و تعلیم چهار مرتبه در قرآن کریم ذکر شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تزکیه سه مرتبه در قرآن کریم مقدم بر تعلیم شده است، از این رو جدیتی که طلبه در تعلیم دارد باید سه برابر بیشتر آن را در تزکیه داشته باشد.  

وی عنوان کرد: توسل به اهل البیت(ع) از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه عنایت آنان شامل حال ما خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین حدائق گرامیداشت نهم دی ماه را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: 9 دی 88 در تاریخ ماندگار شد، مردم نشان دادند که حساب فتنه گران از عامه مردم جدا است.

وی با اشاره به آیه 32 سوره توبه مطرح کرد: دشمنان اسلام می خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ برخی بیان می کردند که اعتقاد مردم در افزایش قیمت بنزین کم تر شده است، این متعلق به زمان امروز نیست، اگر مردم عبرت نگیرند تاریح با مردم همان کاری را خواهد کرد که با گذشتگان کرده است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس ادامه داد: خداوند در قرآن می فرماید تلاش پیوسته دشمنان این است که نور خدا را خاموش کنند، اما اراده خداوند بر این است که نور را تمام کند، یقینا تصمیم خدا بر دشمنان غالب خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از هشدار هایی که در قرآن کریم برای مسلمان وجود دارد این است که دشمن بیکار نمی نشیند؛ تلاش دشمن مقطعی نبوده، بلکه همیشگی است، اما بشارت خداوند نیز بر این است که ما نور را تمام می کنیم، این وعده خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق به تبیین نور خداوند پرداخت و عنوان کرد: خود خداوند، پیامبر(ص)، اهل البیت(ع) و قرآن کریم نور هستند، دشمنان می خواهند هر چیزی که در قالب نور قرار گرفته شده را خاموش کنند، در اغتشاشات اخیر نیز یکی از تلاش های آشوب گران این بود که قرآن ها را اتش بزنند.

وی، نشانه سلامت را دشمنی دشمنان دانست و تصریح کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند زمانی باید بترسیم که دشمنان از ما تعریف کنند؛ نشانه سلامت این است که کسانی که با اهل بیت(ع) زاویه دارند باید با شما زوایه داشته باشند؛ امروز برخی مسئولان خواب هستند و می خواهند به سوی دشمنان دست دراز کنند.

نظرات بینندگان